![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ყოველთვის მქონდა ეჭვი რომ ცხენის ძალების ზომვის და დათვლის სხვადასხვანაირი მეთოდები და სტანდარტები არსებობდა დააი მტკიცებულებაც
http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower ესეც იმათთვის ვინ მარტო რუსულად კითხულობს http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%BE%...%B8%D0%BB%D0%B0 და ამ გათვლებით იაპონური 280 ცხენი ევროპული 225 ცხენია და ამ იაღოვას და მისთანებს სულ ტყუილად ვუყურებთ ალმაცერად |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ჰო მაგრამ იაპონიაში იზომება გოლი მატორზე, რომელსაც პომპაც კი არ უყენია და ევროპაში იზომება აწყობილ მატორზე, თავის ვიხლოპიან კატალიზატორიან ყველაფრიანად, რაც ჯამში დაახლოებით 20% სხვაობას აძლევს.
მაქედანაა დამოწვეული ის რომ იაპონურ ფორესტერს 240 ცხენი უწერია და ევროპულს 177, სინამდვილეში ერთიდაიგივეა ეს წაიკითხე? В США и Японии используют свои стандарты определения лошадиных сил двигателя, но они уже давно практически полностью унифицированы с другими. И в Америке, и в Японии существуют два вида показателей: Брутто (Brutto, или Gross) Двигатель не оборудован всеми дополнительными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — двигатель попадает на стенд без дополнительного оборудования вроде генератора и насоса системы охлаждения. Получается «чистая» мощность, которая может быть выше мощности «нетто» на 10-20 процентов. hp — Нетто (Netto, или Net) Испытываемый двигатель оборудован всеми вспомогательными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — генератором, глушителем, вентилятором и пр. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 15:35) [snapback]57504[/snapback] ჰო მაგრამ იაპონიაში იზომება გოლი მატორზე, რომელსაც პომპაც კი არ უყენია და ევროპაში იზომება აწყობილ მატორზე, თავის ვიხლოპიან კატალიზატორიან ყველაფრიანად, რაც ჯამში დაახლოებით 20% სხვაობას აძლევს. მაქედანაა დამოწვეული ის რომ იაპონურ ფორესტერს 240 ცხენი უწერია და ევროპულს 177, სინამდვილეში ერთიდაიგივეა ეს წაიკითხე? В США и Японии используют свои стандарты определения лошадиных сил двигателя, но они уже давно практически полностью унифицированы с другими. И в Америке, и в Японии существуют два вида показателей: Брутто (Brutto, или Gross) Двигатель не оборудован всеми дополнительными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — двигатель попадает на стенд без дополнительного оборудования вроде генератора и насоса системы охлаждения. Получается «чистая» мощность, которая может быть выше мощности «нетто» на 10-20 процентов. hp — Нетто (Netto, или Net) Испытываемый двигатель оборудован всеми вспомогательными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — генератором, глушителем, вентилятором и пр. მერე სად გინახავს ეწეროს რომ იაპონურ მანქანებს სპეციფიკაციაში brutto Hp უწერია? ![]() ![]() ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 15:45) [snapback]57511[/snapback] ჰო, მაგრამ კიდევ ეთჯერ ვიმეორებ რომ იაპონიაში ზომავენ გოლი მატორზე და ევროპაში აწყობილზე აბა მანახე ლინკი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|