![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ყოველთვის მქონდა ეჭვი რომ ცხენის ძალების ზომვის და დათვლის სხვადასხვანაირი მეთოდები და სტანდარტები არსებობდა დააი მტკიცებულებაც
http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower ესეც იმათთვის ვინ მარტო რუსულად კითხულობს http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%BE%...%B8%D0%BB%D0%B0 და ამ გათვლებით იაპონური 280 ცხენი ევროპული 225 ცხენია და ამ იაღოვას და მისთანებს სულ ტყუილად ვუყურებთ ალმაცერად |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა ვაბშე სხვადასხვა ტიპია ევროპული 177 ცხენიანი ფორიკა და იაპონური 240 ცხენიანი მითუმეტეს, ესეიგი მართალი ვყოფილვარ და ყველგან ერთნაირად იზომება ევროპულს პატარა ტურბინა უყენია და 95-იან ბენზინზეა გათვლილი, ბუსტი ალბათ 0,5 ბარი ექნება იაპოშკას კი ტურბინაც დიდი აქვს, ბუსტიც და ცხენებიც შესაბამისად ![]() აბა ახლა ვიღაცამ თუ იაპონური მანქანის მონაცემებში 240 HP ამოიკითხა და გერმანული მანქანის მონაცემებში 240 ბორბლებზე და ერთი პონტი ეგონა და მერე აღმოაჩინა, რომ თურმე ის ძრავის სიმძლავრეა და მეორე ეკიპირებული მანქანის რეალურად განვითარებული სიმძლავრე ეგ უკვე აღარ ითვლება ![]() ჰო ისა კიდე, ესეიგი გამოდის რომ 328-ს 200 ცხენი ბორბლებზე აქვს? ![]() |
|
|