IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბუსტი დაიკარგა, შედეგად აღარ ეწევა
maxouni
გამოხმაურება Nov 30 2009, 16:06
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ყვეკლაფერი დაიწყო იქედან რომ მატორი შევცვალე და დავაყენე იმპრეზას მატორი, რა თქმა უნდა ჩემი გალობკებით.
შედეგად დადიოდა უტურბინოზე უარესად, რამოდენიმე თვიანი წვალების შემდეგ ბერი რამე გავასწორე შლანგები, ხამუტები, დეტონაციის დატჩიკი და ბევრად უკეთესად რომ დაიწყო სუარული მეგონა ეგაა და გასწორდათქო, მაგრამ რელურად სხნა ტვინტურბოებს და მონოტურბოებს რომ შევადარე აღმოჩნდა რომ სტოკისგან ძალიან შორს ვარ. შევამოწმე ბუსტი და აღმოჩნდა რომ პირველი ტურბინა მაქსიმუმ 0.5-ს უბერავს დე მეორე რომ დაემატება 0.7-ზე ადის
ვინაიდან მატორი STI-სგანაა და მეტს უნდა გაუძლოს გადავწყვიტე ბუსტ კონტროლერით ამწია წნევა.
გადავკეტე ვესტგეითის შლანგი, (ისე როგორც მექანიკურ კონტროლერზე), წესით უნდა დაებერა 1.3-1.4, მაგრამ კიდევ ერთი ცუდი ამბავი დამხვდა წინ:
ისევ 0.7 ohmy.gif
ჩავთვალე რომ აპარებდა ბაიპასი, გასასინჯად დავაზაგლუშკე ბაიპასიც, 0.8 მეტი არ დაუბერა sad.gif
მართალია არ დამიშლია, მაგრამ გარედან რაც ჩანს შევამოწმე შლანგები და მილაკები, თითქოს არსად არ გასდის, ანუ ხმა არ ისმის და სისველე არსად აქვს.
ტურბინა როცა მოხსნილი მქონდა ვნახე რომ პირველს სულ ცოტა ლუფტი ჰქონდა მაგრამ არაფერს არ ედებოდა და მშვენივრად ტრიალებდა, ზეთიც არ დასდის.
ახლა უკვე აღარ ვიცი რა ვქნა და სად ვეძებო მიზეზები.
ვინეს ტურბინა თუ გაფუჭებულა იქნებ დაწეროთ როგრო მიმდინარეობდა ეს პროცესი და რა სიმპტომები ჰქონდა?
ან საერთოდ ტურბინა როგორ უნდა შევამოწმო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 30 2009, 16:19
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 17:06) [snapback]57613[/snapback]
ვინეს ტურბინა თუ გაფუჭებულა იქნებ დაწეროთ როგრო მიმდინარეობდა ეს პროცესი და რა სიმპტომები ჰქონდა?
ან საერთოდ ტურბინა როგორ უნდა შევამოწმო?

სამწუხაროდ თუ საბედნიეროდ გაფუჭებული ტურბინა არ მქონია სუბარუზე......

ალბათ ყველას გინახავთ ჩემი RSK-ს ვიდეო, როცა 3000 აბაროტზე ვასტარტინებ და 5.5-5.6 წამში კრიფავს 100-ს, პირველ ტურბინას 1 ბარი რომ არ დაებუსტა, 3000 აბაროტზე დასტარტვა იქნებოდა იგივე რაც ავტომატიკით რომ დასტარტო smile.gif მანდ კი ბუსტის დავარდნაც კი არ იგრძნობა მეორე ტურბინის დატრიალების დროს smile.gif

თან სცეპლენიეც არ იყო მთლად წესრიგში, რბილად რომ ვთქვათ smile.gif




ციტატა(mixa @ Nov 30 2009, 17:16) [snapback]57627[/snapback]
აბა მეტი რა უნდა იყოს?
გინახია რო ტურბინა ბახ და მოკვდეს უცებ?

უცებ ეგრე ადვილად არ მოკვდება, მაგრამ ბუსტი დაუვარდება ნელნელა smile.gif





მახოს მივმართავ:

კიდევ რა მაინტერესებს, მატორი რომ STi-ს ჩადგი, კოლექტორებიც STi-ს გიყენია? იქნებ მაგაშია საქმე რომ ლეგასის კოლექტორები და STi-ს ძრავი ვერ ძმაკაცობენ კარგად?? კატალიზატორი რომ ამოღებულია ეგ ვიცი, მაგრამ სანაცვლოდ რამე დევს?


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ბუსტი დაიკარგა   Nov 30 2009, 16:06
mixa   :) კაი თემაა. ისევ შე...   Nov 30 2009, 16:11
PAINKILLER  
  Feb 4 2010, 09:58
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge