![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 138 რეგისტრ.: 30-December 13 მომხმარებელი № 3,858 ![]() |
მოკლედ სამი დღის წინ, მოვდიოდი კოჯრიდან გაზს ცოტა მივაჭირე და უცბათ რო ვიგრძენი რო დაბუსტა ბუფფფფ ხმა, გავაჩერე და მატორი სულ ზეთში იყო, გაასხა ვაფშე რაც ესხა ზეთი 4 ლიტრიდან მგონი გრამი არ დარჩა, მოვიყვანე ევაკუატორით ეზოში, ინტერქულერის წინ აი ვიდეოში ბოლოს სადაც მთავრდება კადრი მაგ ადგილზე შლანგების ქვეშ დავინახე რაღაც ალუმინის ნატეხები ყრია შიგნიდან რეზბიანი. მანქანას პრობლემა არ ქონია ბოქსებში მითხრეს ძრავი და ტურბინა გამართულია ზეთიც ერთი 500 კილომეტრიშ შეცვლილი მქონდა და სვეჩებიც. რა უნდა იყოს? ამ ვიდეოში მატორი ცარიელია ზეთი არაა გაითვალისწინეთ, ლეგასია 2.0 ტურბო ბლ5
http://www.youtube.com/watch?v=186Q7NK410c...eature=youtu.be |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 20th February 2014 - 19:30) [snapback]575344[/snapback] მარა ფაქტია რო ლეგასის პრობლემებზე და ზოგადად ლეგასზე რედკათ იყოსკმაყოფილი ტიპი თუნდაც სტოკში სტოკის ხოდზე ხოდა სტოკზეა მერე საუბარი, სად 220 ცხენი და სად 260-280 ცხენი, განსხვავება არის? ![]() დაუკელით ცხენები ლეგასსაც 220-მდე და ისიც ივლის და ივლის დიდხანს და უპრობლემოდ ![]() უკმაყოფილო კიდე ბევრი იქნება იასნია, ბენზინი 100 უნდა და შესაბამისად არ არის ეგ ბენზინი, დეტონაცია მეტი აქვს და ვსიო რაღა გაგრძელება უნდა ამას, სტუკის, ბედნი სმესიც, დეტონაციაც, ყველაფერი ერთად და ეგ არის ძრავს რომ ურხევს, სხვა მეტი კიარაფერი. დაანასტროიკეთ დაბალ ოკტანზე, სქელი პრაკლადკები დაუსვით გალოვკებზე და იარეთ ცოტა დაბალი ცხენებით...... ფორესტერ SF5-ს 240-250 ცხენი აქვს და რა არ ისტუკება? ეგ 20-30 ცხენი როგორ სხვაობას აძლევს რესურსზე ხომ ჩანს არა? SG5 უფრო ნაკლებად მიდრეკილია სტუკზე ვიდრე SF5, ეგრე არ არის? ![]() |
|
|