![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ყვეკლაფერი დაიწყო იქედან რომ მატორი შევცვალე და დავაყენე იმპრეზას მატორი, რა თქმა უნდა ჩემი გალობკებით.
შედეგად დადიოდა უტურბინოზე უარესად, რამოდენიმე თვიანი წვალების შემდეგ ბერი რამე გავასწორე შლანგები, ხამუტები, დეტონაციის დატჩიკი და ბევრად უკეთესად რომ დაიწყო სუარული მეგონა ეგაა და გასწორდათქო, მაგრამ რელურად სხნა ტვინტურბოებს და მონოტურბოებს რომ შევადარე აღმოჩნდა რომ სტოკისგან ძალიან შორს ვარ. შევამოწმე ბუსტი და აღმოჩნდა რომ პირველი ტურბინა მაქსიმუმ 0.5-ს უბერავს დე მეორე რომ დაემატება 0.7-ზე ადის ვინაიდან მატორი STI-სგანაა და მეტს უნდა გაუძლოს გადავწყვიტე ბუსტ კონტროლერით ამწია წნევა. გადავკეტე ვესტგეითის შლანგი, (ისე როგორც მექანიკურ კონტროლერზე), წესით უნდა დაებერა 1.3-1.4, მაგრამ კიდევ ერთი ცუდი ამბავი დამხვდა წინ: ისევ 0.7 ![]() ჩავთვალე რომ აპარებდა ბაიპასი, გასასინჯად დავაზაგლუშკე ბაიპასიც, 0.8 მეტი არ დაუბერა ![]() მართალია არ დამიშლია, მაგრამ გარედან რაც ჩანს შევამოწმე შლანგები და მილაკები, თითქოს არსად არ გასდის, ანუ ხმა არ ისმის და სისველე არსად აქვს. ტურბინა როცა მოხსნილი მქონდა ვნახე რომ პირველს სულ ცოტა ლუფტი ჰქონდა მაგრამ არაფერს არ ედებოდა და მშვენივრად ტრიალებდა, ზეთიც არ დასდის. ახლა უკვე აღარ ვიცი რა ვქნა და სად ვეძებო მიზეზები. ვინეს ტურბინა თუ გაფუჭებულა იქნებ დაწეროთ როგრო მიმდინარეობდა ეს პროცესი და რა სიმპტომები ჰქონდა? ან საერთოდ ტურბინა როგორ უნდა შევამოწმო? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 30th November 2009 - 16:19) [snapback]57628[/snapback] კიდევ რა მაინტერესებს, მატორი რომ STi-ს ჩადგი, კოლექტორებიც STi-ს გიყენია? იქნებ მაგაშია საქმე რომ ლეგასის კოლექტორები და STi-ს ძრავი ვერ ძმაკაცობენ კარგად?? კატალიზატორი რომ ამოღებულია ეგ ვიცი, მაგრამ სანაცვლოდ რამე დევს? აბა STI-ს კოლექტორები როგორ დადგებოდა ორ ტურბინაზე? მაგიტომაც არ იცვლება გალოვკები რომ მერე ტვინტურბო სისტემა აღარ დგება ეგ რომ ეგრე იყოს შაკოსთანაც იგივე იქნებოდა კატალიზატორის ნაცვლად მილი დგას დახვრეტილი და გარშემო ლითონის სტრუშკა, ზუსტად ისე როგორც ყველგან აკეთებენ. არ ვიცი ამან რამდენად შეიძლება ხელი შეუშალოს ტურბინას მაგრამ ასეთი რამე წავიკითხე დრომზე Еще с выхлопом ни чего не делал? А то я как то решил сделать мотору по легче и вместо штатной трубы с катализатором и резонатором поставил красивую никелированую, но уже без этих бочек. В итоге первая турба перестала давить, поскольку на твинтурбо резанатор ещё служит для подпора выхлопных газов რეზონატორი რა არს და რეს უკეთებს ტურბინას იქნებ ამიხსნათ? ციტატა(PAINKILLER @ 30th November 2009 - 16:13) [snapback]57624[/snapback] ვესტგეიტი აპარებს :| ეგ რამდენად შესაძლებელია?? ფიზიკური დაზიანება უნდა ჰქონდეს კლაპანს, ზაზორი უნდა ჰქონდეს საკმაოდ დიდი.... კლაპანი შეიძლება რამოდენიმენაირად გაფუჭდეს, 1. დიაფრაგმა გაიხეს, - ამ დროს ოვერბუსტი ექნება მუდმივად 2. ზამბარა დაჯდეს ან გატყდეს. - ამ დროს პირიქით, საერთოდ არ დაბუსტავს და სწორედ ამის ეჭვი მაქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 17:56) [snapback]57675[/snapback] აბა STI-ს კოლექტორები როგორ დადგებოდა ორ ტურბინაზე? მაგიტომაც არ იცვლება გალოვკები რომ მერე ტვინტურბო სისტემა აღარ დგება ეგ რომ ეგრე იყოს შაკოსთანაც იგივე იქნებოდა კატალიზატორის ნაცვლად მილი დგას დახვრეტილი და გარშემო ლითონის სტრუშკა, ზუსტად ისე როგორც ყველგან აკეთებენ. არ ვიცი ამან რამდენად შეიძლება ხელი შეუშალოს ტურბინას მაგრამ ასეთი რამე წავიკითხე დრომზე Еще с выхлопом ни чего не делал? А то я как то решил сделать мотору по легче и вместо штатной трубы с катализатором и резонатором поставил красивую никелированую, но уже без этих бочек. В итоге первая турба перестала давить, поскольку на твинтурбо резанатор ещё служит для подпора выхлопных газов რეზონატორი რა არს და რეს უკეთებს ტურბინას იქნებ ამიხსნათ? კლაპანი შეიძლება რამოდენიმენაირად გაფუჭდეს, 1. დიაფრაგმა გაიხეს, - ამ დროს ოვერბუსტი ექნება მუდმივად 2. ზამბარა დაჯდეს ან გატყდეს. - ამ დროს პირიქით, საერთოდ არ დაბუსტავს და სწორედ ამის ეჭვი მაქვს ხოოო, რეზონატორი საჭირო ვეშია ![]() ვეისტგეიტის დაბრედვა ნაკლებად მგონია, მაშინ ძაან აურევდა.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|