IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბუსტი დაიკარგა, შედეგად აღარ ეწევა
maxouni
გამოხმაურება Nov 30 2009, 16:06
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ყვეკლაფერი დაიწყო იქედან რომ მატორი შევცვალე და დავაყენე იმპრეზას მატორი, რა თქმა უნდა ჩემი გალობკებით.
შედეგად დადიოდა უტურბინოზე უარესად, რამოდენიმე თვიანი წვალების შემდეგ ბერი რამე გავასწორე შლანგები, ხამუტები, დეტონაციის დატჩიკი და ბევრად უკეთესად რომ დაიწყო სუარული მეგონა ეგაა და გასწორდათქო, მაგრამ რელურად სხნა ტვინტურბოებს და მონოტურბოებს რომ შევადარე აღმოჩნდა რომ სტოკისგან ძალიან შორს ვარ. შევამოწმე ბუსტი და აღმოჩნდა რომ პირველი ტურბინა მაქსიმუმ 0.5-ს უბერავს დე მეორე რომ დაემატება 0.7-ზე ადის
ვინაიდან მატორი STI-სგანაა და მეტს უნდა გაუძლოს გადავწყვიტე ბუსტ კონტროლერით ამწია წნევა.
გადავკეტე ვესტგეითის შლანგი, (ისე როგორც მექანიკურ კონტროლერზე), წესით უნდა დაებერა 1.3-1.4, მაგრამ კიდევ ერთი ცუდი ამბავი დამხვდა წინ:
ისევ 0.7 ohmy.gif
ჩავთვალე რომ აპარებდა ბაიპასი, გასასინჯად დავაზაგლუშკე ბაიპასიც, 0.8 მეტი არ დაუბერა sad.gif
მართალია არ დამიშლია, მაგრამ გარედან რაც ჩანს შევამოწმე შლანგები და მილაკები, თითქოს არსად არ გასდის, ანუ ხმა არ ისმის და სისველე არსად აქვს.
ტურბინა როცა მოხსნილი მქონდა ვნახე რომ პირველს სულ ცოტა ლუფტი ჰქონდა მაგრამ არაფერს არ ედებოდა და მშვენივრად ტრიალებდა, ზეთიც არ დასდის.
ახლა უკვე აღარ ვიცი რა ვქნა და სად ვეძებო მიზეზები.
ვინეს ტურბინა თუ გაფუჭებულა იქნებ დაწეროთ როგრო მიმდინარეობდა ეს პროცესი და რა სიმპტომები ჰქონდა?
ან საერთოდ ტურბინა როგორ უნდა შევამოწმო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Nov 30 2009, 16:56
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 30th November 2009 - 16:19) [snapback]57628[/snapback]
კიდევ რა მაინტერესებს, მატორი რომ STi-ს ჩადგი, კოლექტორებიც STi-ს გიყენია? იქნებ მაგაშია საქმე რომ ლეგასის კოლექტორები და STi-ს ძრავი ვერ ძმაკაცობენ კარგად?? კატალიზატორი რომ ამოღებულია ეგ ვიცი, მაგრამ სანაცვლოდ რამე დევს?

აბა STI-ს კოლექტორები როგორ დადგებოდა ორ ტურბინაზე?
მაგიტომაც არ იცვლება გალოვკები რომ მერე ტვინტურბო სისტემა აღარ დგება
ეგ რომ ეგრე იყოს შაკოსთანაც იგივე იქნებოდა
კატალიზატორის ნაცვლად მილი დგას დახვრეტილი და გარშემო ლითონის სტრუშკა, ზუსტად ისე როგორც ყველგან აკეთებენ. არ ვიცი ამან რამდენად შეიძლება ხელი შეუშალოს ტურბინას მაგრამ ასეთი რამე წავიკითხე დრომზე
Еще с выхлопом ни чего не делал? А то я как то решил сделать мотору по легче и вместо штатной трубы с катализатором и резонатором поставил красивую никелированую, но уже без этих бочек. В итоге первая турба перестала давить, поскольку на твинтурбо резанатор ещё служит для подпора выхлопных газов
რეზონატორი რა არს და რეს უკეთებს ტურბინას იქნებ ამიხსნათ?

ციტატა(PAINKILLER @ 30th November 2009 - 16:13) [snapback]57624[/snapback]
ვესტგეიტი აპარებს :|

ეგ რამდენად შესაძლებელია?? ფიზიკური დაზიანება უნდა ჰქონდეს კლაპანს, ზაზორი უნდა ჰქონდეს საკმაოდ დიდი....

კლაპანი შეიძლება რამოდენიმენაირად გაფუჭდეს,
1. დიაფრაგმა გაიხეს, - ამ დროს ოვერბუსტი ექნება მუდმივად
2. ზამბარა დაჯდეს ან გატყდეს. - ამ დროს პირიქით, საერთოდ არ დაბუსტავს და სწორედ ამის ეჭვი მაქვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 30 2009, 17:05
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 17:56) [snapback]57675[/snapback]
აბა STI-ს კოლექტორები როგორ დადგებოდა ორ ტურბინაზე?
მაგიტომაც არ იცვლება გალოვკები რომ მერე ტვინტურბო სისტემა აღარ დგება
ეგ რომ ეგრე იყოს შაკოსთანაც იგივე იქნებოდა
კატალიზატორის ნაცვლად მილი დგას დახვრეტილი და გარშემო ლითონის სტრუშკა, ზუსტად ისე როგორც ყველგან აკეთებენ. არ ვიცი ამან რამდენად შეიძლება ხელი შეუშალოს ტურბინას მაგრამ ასეთი რამე წავიკითხე დრომზე
Еще с выхлопом ни чего не делал? А то я как то решил сделать мотору по легче и вместо штатной трубы с катализатором и резонатором поставил красивую никелированую, но уже без этих бочек. В итоге первая турба перестала давить, поскольку на твинтурбо резанатор ещё служит для подпора выхлопных газов
რეზონატორი რა არს და რეს უკეთებს ტურბინას იქნებ ამიხსნათ?
კლაპანი შეიძლება რამოდენიმენაირად გაფუჭდეს,
1. დიაფრაგმა გაიხეს, - ამ დროს ოვერბუსტი ექნება მუდმივად
2. ზამბარა დაჯდეს ან გატყდეს. - ამ დროს პირიქით, საერთოდ არ დაბუსტავს და სწორედ ამის ეჭვი მაქვს

ხოოო, რეზონატორი საჭირო ვეშია smile.gif ეგ თუ ჩახსნილი გაქვს, შეიძლება დაბლებზე ვიხლოპის წნევა დაეცეს....


ვეისტგეიტის დაბრედვა ნაკლებად მგონია, მაშინ ძაან აურევდა....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ბუსტი დაიკარგა   Nov 30 2009, 16:06
mixa   :) კაი თემაა. ისევ შე...   Nov 30 2009, 16:11
PAINKILLER  
  Feb 4 2010, 09:58
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge