![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მემგონი საჭირო და მტკივნეული თემაა, მიზეზი ბევრი შეიძლება იყოს, მაგრამ მაქსიმალურად რისკების შესამცირებლად რჩევებს თუ არ დავიშურებთ კარგი იქნება...
დავიწყებ ჩემი მცირე ცოდნით და განავრცეთ გურუებმა:
![]() P.S. მცირეოდენი რისკი ყოველთვის არსებობს რომ თუნდაც იდეალურად გამართულ ძრავს რამე დაემართოს ჩვენგან დამოუკიდებლად... განაგრძეთ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
TRULOVI
კარგი რა ლაშა ნუ იცი შენ გაჯიუტება რა, ჩემი მექანიკათი რა არ ვეცადე როგორი ფრთხილად და ნელა არ ვიარე, მაგრამ ზაფხულში 12 ლიტრზე დაბლა იმენა ვერ ჩამოვიყვანე რა. მარშრუტი სახლი-სამსახური (8 კილომეტრი) და ერთი-ორჯერ გადახვევა ისიც მაქს 10 კმ. ამ რეჟიმით იმენა 2-3 ჯერ გავტესტე და აი 12 ლიტრს არ ჩამოცდა რა. ხოდა ნუ იძახით რო 10-11 ლიტრას ვაწვევინებ მე ჩემსასო რა, მარტო გათბობაში და ტურბო ტაიმერის მუშაობაში მიდის მგონი ჩემი რეჟიმით 1-2 ლიტრი და თუ ერთიანად ჩაუქრობლად ვიარე ქალაქში 100 კმ ეგრე შეიძლება 9ც დავაწვევინო. ამიტო ნუ იძახით რო 15 ბევრია რა ტურბინიანი (240 ცხენიანი) 4X4ზე ავტომატი მანქანისათვის რა. ცოტა ხნის წინ კიდე ძაან სიცივეები რო იყო იმენა ასეთივე რეჟიმში 19 ლიტრი დაწვა, ცვეტში დავეჭვდი ბაკი ხო არაა გახვრეტილი მეთქი ![]() ![]() მარა იმენა გათბობას უნდებოდა 15-20 წუთი მარტო და დაწვავდა აბა რას იზამდა ![]() |
|
|