![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მემგონი საჭირო და მტკივნეული თემაა, მიზეზი ბევრი შეიძლება იყოს, მაგრამ მაქსიმალურად რისკების შესამცირებლად რჩევებს თუ არ დავიშურებთ კარგი იქნება...
დავიწყებ ჩემი მცირე ცოდნით და განავრცეთ გურუებმა:
![]() P.S. მცირეოდენი რისკი ყოველთვის არსებობს რომ თუნდაც იდეალურად გამართულ ძრავს რამე დაემართოს ჩვენგან დამოუკიდებლად... განაგრძეთ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
chonishvili
სიარულის რეჟიმი როგორი გაქვს ეგაა ბევრის გადამწყვეტი. ![]() ციტატა(levanisan @ 27th February 2014 - 00:04) [snapback]577100[/snapback] 15 ლიტრი მითუმეტეს ახლა სიცივეში არაა ბევრი რა... ანუ 100 კილომეტრის გასავლელად მინიმუმ მაინც 10-ჯერ რო გიწევს ცივი მატორის გათბობა რა... გათბობის დროს წვავს ოხრად და კიდე მაშინ როცა კაი გამთბარი არაა ძრავი და ისე დაიწყებ სიარულს მაშინაც მაგრა მოშნად ისხამს... |
|
|