![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 26 რეგისტრ.: 13-September 13 მომხმარებელი № 3,672 ![]() |
მოგესალმებით,
არ ვიცი სწორედ ვწერ თუ არა მაგრამ სხაგან ვერ ვიპოვნე ესეთი პრობლემა. როდესაც საჭეს ბოლომდე ვიღებ ნებისმიერ მხარეს იწყებს მსუბუქ დარყმებს. თავიდან ყუმბარები მეგონა მაგრამ ყუმბარებს სხვა ხმა აქვთ. მერე რაზვალი ბორბალ ხომ არ ახოხიალებს მეთქი. (სხვადასხვა ხელოსნების აზრებია) საბოლოოდ საკმაოდ გამოცდილმა ხელოსანმა რომ აუღწერე პრობლემა ეგრევე მითხრა ეგ არის უკან გადამცემი მუფტის პრობლემაო. ძალიან მარტივადაც მანახა ეგ იყო თუ არა, უკანა ხიდი გამითიშა (დამცველით) და მითხრა აბა გაიარე თუ იზამს კიდევ რამესო. ჩემდა გასაკვირად მანქანამ მშვენივრად გაიარა პრობლემების გარეშე. შესაბამისად ამიხსნეს რომ ცდილობს დატივირთვების ბორბლებზე განაწილებას და არ გამოსდის დაზიანების გამო. ეხლა კითხვა საზოგადოებასთან, ვინმეს გქონიათ ეგეთი პრობლემა? თუ კი როგორ გადაჭერით? ასევე დამატებითი კითხვები ამ მუფტის გამოცვლა ჯობია თუ მთლიანად კოლოფის? კარგი კოლოფის ხელოსანი იცით ვინც გამოცდილია და გაუკეთებია მსგავსი პრობლემა. გარბენი აქვს 105 ატასი მილი, ორიგინალი კარფაქსით. ხიდებში ზეთი შევცვალე. კოლოფში ჯერ არა, ვფიქრობ ღიირს შეცვლა თუ უნდა დაიშალოს ან გამოიცვალოს? წინასწარ მადლობა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 26 რეგისტრ.: 13-September 13 მომხმარებელი № 3,672 ![]() |
ესეიგი შეგედები:
ვიყავი ბოქსებში ნუცუბიძეზე, გიგამ მითხრა ჯერ კომპუტერი შევალე ნახე ეგ არ იყოსო. კომპუტერიშ შემოწმება მარტივია, ვნახე ეგეთივე ზუსტად ერთი ელიავაზე ერთიც ფეიქრებზე, შევცვალე და გავატარე მანქანა არაფერი არ შეიცვალა ისევ ურტყავდა ![]() მოკლედ ხვასტავინა იყო სავარაუდოდ. გუშინ ავედი ნუცუბიძეზე და გიგამ და ვალერამ ჩამოხსნეს, ხვასტავინა მშვენიერ მდგომარეობაში იყო, ჰაერი გაატარეს წნევით მაინც რაიმე არ იყოს გაჭედილიო. ამიწყვეს უკან და ოოო საოცრებავ ხმები გაქრა როგორც გინდა ატრიალე საჭე მშვენივრად მუშაობს. ![]() დაიმსახურა მანქანამ კოლოფის ზეთის შეცვლა ![]() ყველას მადლლობა |
|
|
![]() ![]() |