![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,073 რეგისტრ.: 29-October 09 მომხმარებელი № 512 ![]() |
მოკლედ, მთელი ეს დღეები ყურადღებით ვათვალიერებ მატადორის თემას და იმ კრახის შედმდეგ კომენტარებს...
მიუხედავად იმისა რომ არ დავსწრებივარ მაგ დრაგს, მაგრა ვგულშემატკივრობდი და მაგარი გამიტყდა შედეგი, მაგრამ ეგ არაფერი... გარედან ისე გამოჩნდა რომ კლუბის წევრები არათუ სხვებისას, საკუთAრი მანქანის მდგომარეობასაც ვერ აფასებენ ობიექტურად... ყველა კლუბის წევრს კრახის მიზეზებზე საკუთარი არგუმენტი აქვს, მე მათი პოსტები გავაანალიზე და დავასკვენი შემდეგი: 1. საჭიროა კლუბის წევრებმა სისტემატიურად აკონტროლონ მანქანების მდგომარეობა და მზადყოფნა დრაგისათვის, ეს კი იძლევა საშუალებას რომ ნებისმიერ დროს სწორად იქნას შერჩეული დრაგისათვის მანქანა; როგორ განვახორციელოთ მანქანების კონტროლი? 2. ამისათვის ყოველ შეკრებაზე უნდა იქნას განხილული სადრაგე მანქანების პრობლემები, ხოლო ყოველ მეორე შეხვედრაზე უნდა მოეწყოს ლაითი დრაგი ერთმანეთში...რაც მოგვცემს მანქანების მდგომარეობის რეალური შეფასების საშუალებას დრაგს სჭირდება საწვავი... 3. საწვავის ფული უნდა დადოს ყველა კლუბის წევრმა (განა რამდენი უნდა დასჭირდეს???), რაც შემდგომში მათსავე ნერვებს დაზოგავს და ხშირ შემთხვევაში კლუბის გამარჯვების საწინდარი იქნება მოკლედ რომ ვთქვათ მე ზემოთაღნიშნულით შევეცადე გუშინდელი ფაქტის ჩემეული ანალიზი გამეკეთებინდა და გადაჭრის ჩემეული ვარიანტიც შემომეთავაზებინა (მანქანის გაყიდვით პრობლემა ვერ გადაიჭრება ![]() იმედია საკუთარ აზრსა და წინადადებებს თქვენც დააფიქსირებთ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
არავინაა ყოველთვის ჩემპიონი და მომგები ზოგჯერ მოგებაც არის და ცაგებაც ისიც და ისიც უნდა იცოდე ადამიანმა და მოგება კიდევ 50%ით იღბალზეა დამოკიდებული ვისაც ამისი არ ჯერა იმას ზარულ არაფერი ესაქმება. ზოგჯერ ნიზმოები ატრაკებენ ხოდზე ჩვენი სუბიკები კი არა მე ასე ვფიქრობ და თუ გინდათ მომკალით, ჩვენ ყოვედღე დავდივართ ამ მანქანებით და ვწუწუნებთ 15 ლიტრ ბენზინზე და ვისაც მართლა საგაზაოდ ყავს მაგათ ცალკე მანქანებიც ყავთ ყოველდღე სასიარულოდ და ცალკე ფინანსები იმისი რო მუდამ შეამოწმონ მანქანა სანამ გავლენ დრაგზე ან უბრალოდ წაუგაზავებენ. ეგ არის სიმართლე. დაწუნინგებულ მაგარ მანქანას აქ რესურსი მაქსიმუმ 50 ათასი გააზაობაში მერე ძრავი უნდა გადააგდო და ახალი დააყენო ლაპარაკი არ არის კარობკებზე და მითუმეტეს საცვეთ მასალებზე. ჩიჩიაც გვინდა და ხორციც, ეს პირადად ჩემი აზრია ყველას ვენაცვალე თავის აზრში და გაგებაში. მაგალითია ჩემი თავი
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() P.S არავინ არ მიგულისხმია პირადად მხოლოდ და მხოლოდ ჩემი აზრია ეს. ყველას დიდი ამდლობა |
|
|