![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 21 რეგისტრ.: 26-June 11 მომხმარებელი № 2,099 ![]() |
ვეძებე მაგრამ ვერ ვნახე ესეთი თემა:
ფასში სხვაობა საშუალოდ 2 000 დოლარამდეა და ერთი შეხედვით სხვაობა პირველი თაობის ბოლო წლის (2001) მოდელებსა და ახალ თაობას (2002-2003) შორის მარტო გარეგნული ფარები ჩანს. სხვა რა განსხვავებაა ღირს მის გამო 2000-ით მეტის გადახდა? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(levan6 @ 26th June 2011 - 20:36) [snapback]285948[/snapback] ეგ მემგონი პირველი თაობის ფორესტერებსი S მოდიფიკაციას აქვს და L-ს არა ეგ მოდელები შენ რაც დაწერე ამერიკულებია და არც ერტს არ აქვს, მითუმეტეს მაგ თაობას. ეს ერთი. მეორე, პირველი თაობის ფორესტერები 97 დან გამოვიდა , შენ რასაც გულისხმობ ეგ მეორე თაობაა, სამკუთხედი ფარებით უკვე მესამეა. მეორე თაობებში იაპონურებსაც არ აქვსთ ეგ სისტემები. მესამეს უკვე აქვს, ეს ერთი განსხვავება, მეორე განსხვავება კუზაო და სალონი მთლიანად, მესამე განხვავება ძრავი და კარობკები. (ბაბინებინი ძრავები აქვთ უკეთესი ზეთის ნასოსებით) მეტი რა გინდა? და ბოლო დაივორნები ციტატა(levan6 @ 26th June 2011 - 20:36) [snapback]285948[/snapback] დამოვორნონ თუ რამე დავარღვიე განა რამდენი უნდა ვპოსტო რომ რამეში შემიშალოს ხელი ვორნმა მით უმეტეს თუ გადაწყვეტილებაშI დამეხმარება თემა ამ სიტყვების გამო. პატივი ვცეთ ფორუმის წესებს |
|
|
![]() ![]() |