![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 21 რეგისტრ.: 26-June 11 მომხმარებელი № 2,099 ![]() |
ვეძებე მაგრამ ვერ ვნახე ესეთი თემა:
ფასში სხვაობა საშუალოდ 2 000 დოლარამდეა და ერთი შეხედვით სხვაობა პირველი თაობის ბოლო წლის (2001) მოდელებსა და ახალ თაობას (2002-2003) შორის მარტო გარეგნული ფარები ჩანს. სხვა რა განსხვავებაა ღირს მის გამო 2000-ით მეტის გადახდა? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 8-March 14 მომხმარებელი № 4,079 ![]() |
მოგესალმებით ხალხო. მეზობელი მეგობარი ოფროუდ ფორუმიდან ვარ. რამოდენიმე კითხვა მაქვს და ვეწვიე თქვენს ფორუმს. ფორუმი საკმაოდ დიდი და ინფორმატიული აღმოჩნდა ასე რომ ჩემს კითხვებზე ძებნაში რომ შევედი იმდენი თემები ამომიყარა რომ
![]() პირველი კითხვაა რამდენად არის შესაძლებელი მანქანაზე საჭის ნორმალურად გადატანა. მანქანას ვყიდულობ ყოველდღიურად სახმარად, ოჯახი ცოლშვილი მყავს და მანქანა მინდა იყოს რესურსიანი და საიმედო. არანაერი გონკაობა გაზაობა. შესაბამისად მეორე კითხვა რომელი ძრავით ვიყიდო მანქანა. იაპონიაში რასაც ვუყურებ 2.0 ძრავებია ტურბინით და უტურბინოთ. მანქანა უნდა დაიგაზოს. და მესამე კითხვაა ფორესტერი ვიყიდო თუ ლეგასი. რომელი უფრო რესურსიანი მანქანაა და რითი განსხვავდებიან რეალურად ერთმანეთისაგან? ~~ 2002-2005 მანქანებზეა საუბარი. |
|
|
![]() ![]() |