![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
მოგესალმებით და მოგიკითხავთ ყველას
![]() მოკლედ, ასეთი მომენტია, და თქვენი აზრი მაინტერესებს მყავს ამერიკული ფორესტერი, 2.5 უტურბინო, XS Premium პაკეტი, 2003 წლიანი, ვერცხლისფერი, მოკლედ ძალიან კარგია ![]() არაფერი არ ჭირს კარგი მანქანაა ძალიან, ჯიგრულად დადის ![]() იყიდება საკმაოდ იაფად ეს მანქანა: http://forum.ge/?f=56&showtopic=34043184&st=0 იაპონური 2000 იანი, დეტალებს ლინკზე ნახავთ ![]() ფორესტერის პლიუსები: ბენზინის მიმართ არ არის პრეტენზიული, გაცივება არ ჭირდება და ტურბო ტაიმერი ბარდიურზე ჯიგრულად ადის და საერთოდ ცუდი გზის არ მეშინია, ვიცი ყველგან გავალ უფრო ახალია ვიდრე იმპრეზა ფორესტერის მინუსები: ყოველთვის ჩქარი მანქანები მყავდა IO-ს თუ არ ჩავთვლით და მაგარი ნიხვატკა მაქვს ხოლმე სისწრაფის ხმაურიანი სალონი აქვს არ მომწონს უხარისხო პლასტმასის ტორპედო არ მომწონს კარობკა, დებილია, თუმცა არ ვარ დარწმუნებული რო იმპრეზასი უკეთესია იმპრეზას პლიუსი: ჩქარია და ასწორებს ავტომატია მარა, მამენტ 1-2 შეჯიბრზე შეიძლება გამოსვლა ფორიკას რო გავყიდი ფული დამრჩება იმპრეზას მინუსი: რული უნდა გადავიტანო თუ დავითრევ და გადატანილი რული ექნება(ეგეც პლიუს 1500$) ბარდიურებეზე ვერ ავალ ბენზინი უნდა სუპერი (მამენტ ფორიკაში პრემიუმს ვასხავ მაინც) გაცივება უნდა და ტურბო ტაიმერი ამას გარდა ვიცი რო მინდა თუ არ მინდა ბევრ ფულს დავახარჯავ კიდევ უფრო ასაჩქარებლად მოკლედ ასე რას იტყვით თქვენ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
DATO999
კაცო ის კი არავის უთქვამს რომ ეგ იმპრეზა ძვირიაო და არვარგაო, კაცმა აქ ის იკითხა მჭირდება თუ არაო, რამეთუ მინდას მა მჭირდებას შორის დიდი განსხვავებააა. ყველა ადამიანს აქვს რაღაც მოთხოვნები მანქანის მიმართ და ყიდულობს იმ მანქანას რომელიც მეტად ერგება მის მოთხოვნებს, ეგრე რომ არ იყოს მარტო ერთი მანქანა გამოვიდოდა და ყველა იმას იყიდდა. მე პირადად არ გავცვლიდი X ფორესტერს ავტომატიკა იმპრეზაში, რამეთუ იმპრეზა გონკაობასთან ასოცირდება და გონკაობას მექანიკა უხდება, მერე სად ინდა გავამხილო 2.8 იაღოვამ გამასწროთქო? ![]() კომფორტს რაც შეეხება ზოგადად ასეა : მანქანა თუ კომფორტულია, ანუ პატარა ბუგაროკებზე თუ თურკმელებს არ გაყრევინებს ის მანქანა საგონკაოდ ვერ შეედრება ხისტ პადვესკიანს. ბვრი იმასაც იტყვის რომკომფორტი/სპორტულობა შეფარდებით ეს იმპრეზა ოქროს შუალედია ქალაქში სავალად და ვინც ასე თვლის იმისთვის მართლა ნაჩუქარია მაგ ფასად, მაგრამ თუ ასფალტიდან გადასვლა ხშირად გიწევს ფორესტერი სჯობია ფორესტერი რეალურად ხომ დალიფტული იმპრეზაა? და თუ ხშირად გიწევს და მაინც ძლიერი მატორი გინდა მაშინ XT ფორიკა ან XT აუთბექი ესაა ჩემი კომენტარი |
|
|
![]() ![]() |