![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
დაიშალა 98-იანი იმპრეზა ტურბინით, კლადიშის სტუკის დიაგნოზით
დაშლის შედეგად აღმოჩდა რომ ზეთის ნასოსის 5 ბოლტიდან 4 არ იყო სათანადოთ დაჭერილი (რაც დამიშლია იმასთან შედარებით, ფაქტიურად მოშვებული იყო ) 90 % დარწმუნებული ვარ მაღალ აბაროტზე , მაღალი წნევის წარმოქმნისას აპარებდა ზეთს და წნევას აგდებდა ![]() ![]() შედეგად დაისტუკა მეორე ცილინდრის შატუნის კლადიში ,შატუნიც გაფუჭდა . მეოთხე პორშინის შატუნზე დაწყებული იყო სტუკი ![]() ![]() 2 პორშინის ჩიხოლი იწყებს დაჯდომას , 4 საკმაოდ დამჯდარი იყო საკვირველია ხმა რო არ ქონდა 4 პორშინის ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
გავაცოცხლებ ამ თემას
![]() ძალიან გთხოვთ აქ ნუ გააოფებთ !!! რაც ტელეფონში მოვიძიე ამჯერად ეს არის აქ ნათლად ჩანს , რომ ამ ძრავის ამწყობს გერმეტიკა ნაყვარება ძალიან ![]() კლაპანი დარჩა ბოლომდე გახსნილ პოზიციაში , კბილანა რემენი გადახტა და მაღალი სიჩქარის გამო თითქმის ყველა კბილანა დაძვრა , ძრავი ჩაქვრა , მაგრამ მანქანა მექანიკა იყო და ინერციით მოძრაობდა , შესაბამისად ძრავიც ტრიალებდა , ღია კლაპანი ისე დაიბეგვა რო ჩატყდა შიგნით და ხან პორშინში იყო გაჭედილი და ხან გალოვკაში , ღმერთმა არ ქნას და თუ ამ შემთხვევამდე მივედით აუცილებლად უნდა გაირეცხოს შემშვები კოლექტორი , გამსვები მხოლოდ ტურბინიანზე , თუ ვიპოვე გალოვკის სურათს მოვიძიებ და დავდებ ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |