![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
განვიხილოთ ეს მოდელი
რა პლიუსები აქვს და რა მინიუსები ამ მომენტში მე მყავს S/20 მექანიკა T/25-ში ყველაზე მეტად რაც მიზიდავს ეს არის ბრუნის მომენტი Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин. 167 (123) / 6000 Максимальный крутящий момент, кг*м (Н*м) при об./мин. 24 (235) / 2800 Удельная мощность, кг/л.с. 8.56 Тип двигателя DOHC 4 camshaft 16 valve AVCS horizontal opposite 4 cylinder Доп. информация о двигателе Система изменения фаз газораспределения Используемое топливо Бензин Premium (АИ-98) 235 ნანომეტრი 2800 ბრუნზე, ძააან ძაან მაგარია ს/20-ის მერე რომელსაც 186 ნანომეტრი აქვს 3600-ზე, რისი მეშვეობითაც T/25 ოფროუდზე ბევრად დამაჯერებელი უნდა იყოს და ბევრად მძლავრი, თან წესით უფრო ეკონომიურიც რაღაც მომენტებში. მაგრამ ესეთ დროს მე ძალიან მეხმარება პანიჟენია და რადიკალურად უცვლის სვლას და გამავლობას ესეც S/20-ის მონაცემები: Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин. 137 (101) / 5600 Максимальный крутящий момент, кг*м (Н*м) при об./мин. 19 (186) / 3600 Удельная мощность, кг/л.с. 10 Тип двигателя SOHC16 valve horizontal opposite 4 cylinder Используемое топливо Бензин Regular (АИ-92, АИ-95) 30 ცხენიც რათმქუნდა არაა ხელწამოსაკრავი. ერთადერთი რაც ტეხავს მხოლოდ ავტომატებზე გამოდიოდა... ამ ფორუმზე თუკი ვინმე როდესმე ყოლია (პირველ რუგში raven) და უტარებია ეს მანქანა მაინტერესებს მათი მოსაზრებები. რამდენად კარგი ავტომატიკა აქვს, S/20 ავტომატიკასავით ზანტია თუ არა, წვით რამდენს წვავს. კატალოგის მიხედვით მასაც იგივე სუპერ ბენზინი ჭირდება რაც ტურბინიანებს და რაღაში გამოიხატება მისი ტურბინიანთან შედარებით ეკონომიურობა? როგორი პადვესკა და მუხრუჭები აქვს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ Dec 1 2009, 12:55) [snapback]58064[/snapback] განვიხილოთ ეს მოდელი რა პლიუსები აქვს და რა მინიუსები ამ მომენტში მე მყავს S/20 მექანიკა T/25-ში ყველაზე მეტად რაც მიზიდავს ეს არის ბრუნის მომენტი Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин. 167 (123) / 6000 Максимальный крутящий момент, кг*м (Н*м) при об./мин. 24 (235) / 2800 Удельная мощность, кг/л.с. 8.56 Тип двигателя DOHC 4 camshaft 16 valve AVCS horizontal opposite 4 cylinder Доп. информация о двигателе Система изменения фаз газораспределения Используемое топливо Бензин Premium (АИ-98) 235 ნანომეტრი 2800 ბრუნზე, ძააან ძაან მაგარია ს/20-ის მერე რომელსაც 186 ნანომეტრი აქვს 3600-ზე, რისი მეშვეობითაც T/25 ოფროუდზე ბევრად დამაჯერებელი უნდა იყოს და ბევრად მძლავრი, თან წესით უფრო ეკონომიურიც რაღაც მომენტებში. მაგრამ ესეთ დროს მე ძალიან მეხმარება პანიჟენია და რადიკალურად უცვლის სვლას და გამავლობას ესეც S/20-ის მონაცემები: Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин. 137 (101) / 5600 Максимальный крутящий момент, кг*м (Н*м) при об./мин. 19 (186) / 3600 Удельная мощность, кг/л.с. 10 Тип двигателя SOHC16 valve horizontal opposite 4 cylinder Используемое топливо Бензин Regular (АИ-92, АИ-95) 30 ცხენიც რათმქუნდა არაა ხელწამოსაკრავი. ერთადერთი რაც ტეხავს მხოლოდ ავტომატებზე გამოდიოდა... ამ ფორუმზე თუკი ვინმე როდესმე ყოლია (პირველ რუგში raven) და უტარებია ეს მანქანა მაინტერესებს მათი მოსაზრებები. რამდენად კარგი ავტომატიკა აქვს, S/20 ავტომატიკასავით ზანტია თუ არა, წვით რამდენს წვავს. კატალოგის მიხედვით მასაც იგივე სუპერ ბენზინი ჭირდება რაც ტურბინიანებს და რაღაში გამოიხატება მისი ტურბინიანთან შედარებით ეკონომიურობა? როგორი პადვესკა და მუხრუჭები აქვს? მექანიკიანი S/20-იდან T/25-ზე არ გადავიდოდი ![]() ბენზინის ხარჯი მნიშვნელოვნად გაიზრდება, გამავლობა კი არანაირად ![]() ერთადერთი რაც გაგისწორდება არის უფრო მეტი კომფორტი და ტრასაზე უფრო ჯიგრულად გაზაობა ![]() სხვა ამბავია თუ S/20 ავტომატს და T/25-ს შეადარებ.... მანდ უკვე კომპრომისის ამბავია, ბენზინის წვა vs სისწრაფე იქნება სასწორზე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |