![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,222 რეგისტრ.: 30-May 09 მდებარ.: IsANIII მომხმარებელი № 124 ![]() |
იყიდება 2004 წლიანი ვრხ ის ტურბინა 250 ლარი (გტხოვთ ფასზე ნუ დამიწყებთ ვაჭრობას)
599-99-99-27 სანდრო |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,222 რეგისტრ.: 30-May 09 მდებარ.: IsANIII მომხმარებელი № 124 ![]() |
ცხელ მხარეს აწერია მარტო ჰლ და ტურბოზე ლ მარტო და რაშია საქმე?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(OSA-003 @ Mar 14 2014, 11:49) [snapback]581023[/snapback] ცხელ მხარეს აწერია მარტო ჰლ და ტურბოზე ლ მარტო და რაშია საქმე? ეგ იმიტომ რომ ცხელი მხარე აქვს განსხვავებული მხოლოდ, ცივი მხარე იგივე L-ია ![]() ![]() ციტატა(karlo-fan @ Mar 14 2014, 12:33) [snapback]581048[/snapback] 7000 აბაროტზე 1.0-მდე ჩამოდის, მანამდე 1.4 აქვს მაქსიმუმი მასეც უნდა იყოს, აგერ ამერიკულ WRX-ზე სტანდარტული TD04L-ის მაგივრად დააყენა ტიპმა იაპონური WRX-ის ტურბინა (ანუ HL) და შედარება გააკეთა: Driving impressions: Down low there is not much difference feels more torquey, boost builds a bit slower. Through the mid-range bigger torque than the USDM TD04 and pulls much harder according to the but dyno. On two runs from 5mph how quickly I was at redline in first really took me by surprise...I bounced off the limiter hard. Running up through the gears the car pulls harder and stronger all the way to redline. Boost stays up at 18-19psi until 5-5,500 rpm then tapers to 14.5-15 at 7,000. 15.0 psi at 2375 is what I saw in 4th compared to 16+ psi at 2400 for the 13T. ანუ უფრო გვიან იწყებს ტრიალს, მაგრამ უფრო მაღლებზე აქვს სტაბილური ბუსტი და ფლოუც მეტი აქვს, იტოგში კაი ტიპია რა, იმპრეზას ეკუთვნის HL ![]() ციტატა(OSA-003 @ 14th March 2014 - 10:36) [snapback]581004[/snapback] იყიდება 2004 წლიანი ვრხ ის ტურბინა 250 ლარი (გტხოვთ ფასზე ნუ დამიწყებთ ვაჭრობას) მაგარი ფასია, ამაზე ვინ უნდა შეგევაჭროს ![]() პ.ს. წეღან წერეთელზე ჩავუარეთ ერთმანეთს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,222 რეგისტრ.: 30-May 09 მდებარ.: IsANIII მომხმარებელი № 124 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Mar 14 2014, 14:57) [snapback]581067[/snapback] ეგ იმიტომ რომ ცხელი მხარე აქვს განსხვავებული მხოლოდ, ცივი მხარე იგივე L-ია ![]() ![]() მასეც უნდა იყოს, აგერ ამერიკულ WRX-ზე სტანდარტული TD04L-ის მაგივრად დააყენა ტიპმა იაპონური WRX-ის ტურბინა (ანუ HL) და შედარება გააკეთა: Driving impressions: Down low there is not much difference feels more torquey, boost builds a bit slower. Through the mid-range bigger torque than the USDM TD04 and pulls much harder according to the but dyno. On two runs from 5mph how quickly I was at redline in first really took me by surprise...I bounced off the limiter hard. Running up through the gears the car pulls harder and stronger all the way to redline. Boost stays up at 18-19psi until 5-5,500 rpm then tapers to 14.5-15 at 7,000. 15.0 psi at 2375 is what I saw in 4th compared to 16+ psi at 2400 for the 13T. ანუ უფრო გვიან იწყებს ტრიალს, მაგრამ უფრო მაღლებზე აქვს სტაბილური ბუსტი და ფლოუც მეტი აქვს, იტოგში კაი ტიპია რა, იმპრეზას ეკუთვნის HL ![]() მაგარი ფასია, ამაზე ვინ უნდა შეგევაჭროს ![]() პ.ს. წეღან წერეთელზე ჩავუარეთ ერთმანეთს ![]() გვიან დაგინახე და აღარ დაგიპიპინე ![]() |
|
|
![]() ![]() |