![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
განვიხილოთ ეს მოდელი
რა პლიუსები აქვს და რა მინიუსები ამ მომენტში მე მყავს S/20 მექანიკა T/25-ში ყველაზე მეტად რაც მიზიდავს ეს არის ბრუნის მომენტი Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин. 167 (123) / 6000 Максимальный крутящий момент, кг*м (Н*м) при об./мин. 24 (235) / 2800 Удельная мощность, кг/л.с. 8.56 Тип двигателя DOHC 4 camshaft 16 valve AVCS horizontal opposite 4 cylinder Доп. информация о двигателе Система изменения фаз газораспределения Используемое топливо Бензин Premium (АИ-98) 235 ნანომეტრი 2800 ბრუნზე, ძააან ძაან მაგარია ს/20-ის მერე რომელსაც 186 ნანომეტრი აქვს 3600-ზე, რისი მეშვეობითაც T/25 ოფროუდზე ბევრად დამაჯერებელი უნდა იყოს და ბევრად მძლავრი, თან წესით უფრო ეკონომიურიც რაღაც მომენტებში. მაგრამ ესეთ დროს მე ძალიან მეხმარება პანიჟენია და რადიკალურად უცვლის სვლას და გამავლობას ესეც S/20-ის მონაცემები: Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин. 137 (101) / 5600 Максимальный крутящий момент, кг*м (Н*м) при об./мин. 19 (186) / 3600 Удельная мощность, кг/л.с. 10 Тип двигателя SOHC16 valve horizontal opposite 4 cylinder Используемое топливо Бензин Regular (АИ-92, АИ-95) 30 ცხენიც რათმქუნდა არაა ხელწამოსაკრავი. ერთადერთი რაც ტეხავს მხოლოდ ავტომატებზე გამოდიოდა... ამ ფორუმზე თუკი ვინმე როდესმე ყოლია (პირველ რუგში raven) და უტარებია ეს მანქანა მაინტერესებს მათი მოსაზრებები. რამდენად კარგი ავტომატიკა აქვს, S/20 ავტომატიკასავით ზანტია თუ არა, წვით რამდენს წვავს. კატალოგის მიხედვით მასაც იგივე სუპერ ბენზინი ჭირდება რაც ტურბინიანებს და რაღაში გამოიხატება მისი ტურბინიანთან შედარებით ეკონომიურობა? როგორი პადვესკა და მუხრუჭები აქვს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
აბა რა გითხრა. ბენზინის წვა 13 ლიტრი ქალაქში, ზაფხულში, ზამთარში ოდნავ იმატებს. ტრასაზე გააჩნია რორორ ივლი და რა ნაგრუზკით მე სულ რაჭიდან მიწევდა სიარული კარგად დაგრუზული და ნელაც არ მოვდიოდი ხოლმე 120-140. 10 ლიტრს მიწვავდა. ცარიელზე და 100-ით თუ იარე სადღაც 9-ს დაწვავს ალბათ შეილება ნაკლებიც კიდე. გაწევა საკაიფო აქ რავიცი ტრასაზე არ შემქმნია პრობლემა, ჩამოვიტან მე-3-ში (პოლუავტომატივით ვხმარობ ხოლმე) Power მიადგი და მიდის.
დადის ლეგენდები რომ ვიტომ ეს ძრავი ხურდება და რამე, ბევრგან წამიკითხია რუსულ ფორუმებზეც მარა არსად არვის უნახავს კონკრეტული მანქანა, რომელიც გადახურდა პროსტა ისე (თუ რამე დაზიანება არა აქ). მეც იგივეს ვიტყვი მაგარ სიცხებბშიც მივლია და მაგარ ნაგრიზკებზეც განსაკუთრებით სოფელში მარა წყლის ისარი ოდნავ არ გატოკებულა. მე მყავს ეგ მანქანა სადღაც 2,5 წელი, არანაირი პრობლემა არ შემქმნია ძრავზე და ხადავოიზე, სადღაც 2 თვის წინ ჩავპრესე წინა რაზვალნები, და სტუპიცის პაჩებნიკი შევცვალე უკან, დანარცენი ხელი არ მიხლია არაფრისთვის, თუ არ ჩავთვლით იმ დიდი ავარიას რაც მე მომივიდა მარა ეგ ჩემი ბრალია და მაქნანა არაფერ შუაშია. კომფორტის ამბები კი იცით ალბათ: მომოს ხის რული სარკეების გათბობა ელექტროსკამი (მარტო მძღოლის) პადლაკოტნიკები (ქართულად არ ვიცი რა ქვია) კრუიზ კონტროლი პარპრიზის გათბობა LSD უკან ნუ კონდიციონერებზე და მსგავს რამეებზე აღარაფერს ვიტყვი. საბოლოო ჯამში იმდენად კმაყოფილი ვარ რომ მეორეც ეგეთივე შაუკვეთე და იმედია წლის ბოლომდე ჩამომივა. ხო დამავიწყდა დეტონაციის დატჩიკი შევცვალე კიდე ერთხელ. ყველაზე კარგად დადის რომპეტროლის ეფიქსზე, გაწევაც საკაიფო აქ და ბენზინსაც ცოტას წვავს. |
|
|
![]() ![]() |