IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტურბინა VF32 VF33 და ინთეიქი, იყიდება
OZY
გამოხმაურება Mar 16 2014, 19:43
გამოხმაურება #1


BOOSTAHOLIC
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,458
რეგისტრ.: 28-June 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,780




იყიდება ორივე ტურბინა ვისაც ყავს ძველი ლეგასი მათთვის კარგი ვარიანტია ტურბინები ეყენა ჩემს მანქანაზე 140 გარბენით თუმცა მუშაობდა ძალიან კარგად არანაირი ხმა არ ქონდა და დავდიოდი ჯიგრულად ტურბინები 0.5 ბარზეა ნამუშევარი სულ რამდენიმეჯერ მაქვს 1.1 ბარზე აწული და იაპონელის რა გითხრა არვიცი რას როდის აკეთებდა დაპარალელების შემთხვევაში იჭერს მაღალ წნევას 1.5 ბარს როგორც მითხრეს სუბარუ მოტორსის მასტერებმა smile.gif ნაკლები ლაგი აქვს რესტაილინგს ორივე ტურბინის ფასი არის 150$
ინთერქულერის სილიკონები სამკოსები 60$ არ არის დაშაAშტული და გაფუჭებული გამოიყურება ახალივით ან გადაიცვლება ცალ ტურბინიანის სილიკონებში
SF5 ის ინთერქულერის ზერო სპორტის მიმმართველი სურათები ამ ლინკზეა ოღონდ 2003 წლიანი მოდელის http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...mp;#entry574458
60$ ეგეც

თანხის დაცდა შემიძლია ნაცნობებისთვის ვაჭრობებს არ ვართ თორე მავაშიგერს ვირტყმევინები ბზღტიალში


მოდერატორთან კითხვა მაქვს გუშინ გავხსენი მობილურის გაყიდვის თემა და მემგონი არ დავივორნები ხომ ის სხვა თემატურის განყოფილებაა და არვიცი წესებში ვერ გავიგე როგორ არის


--------------------
Real Eyes ✪
Realize ✪
Real Lies ヅ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Mar 17 2014, 14:14
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Black Jo @ 17th March 2014 - 13:55) [snapback]581718[/snapback]
ფორესტერი, ლეგასი ყველა მაინც იმპრეზით ამთავრებსო (ეგეც შენი სიტყვები და არამარტო)


ვისაც გაზაობა უნდა ის wink.gif


მე პირადად ჯერ ისევ ლეგასზე ვარ, იმიტომ რომ ტრეკზე არ გავდივარ და არც ვდრაგაობ

ციტატა(Black Jo @ 17th March 2014 - 13:55) [snapback]581718[/snapback]
სეკვენტალი კარგი და გამოსადეგი რომ ყოფილიყო გაგრძელდებოდა მისი დამუშავებაც და დახვეწაც (ეგ შენი სიტყვებია)ასე რომ არ გვინდა ეხლა აქ მორალის წაკითხვა ვის რა ურჩევნია



დახვეწა სხვა საკითხია და პარალელზე გადასვლა სულ სხვა ოპერიდან არის wink.gif



ისე B4 რესტაილინგზე ცოტა უკეთესად მუშაობს ტვინტურბო, ვიდრე წინა ვერსიაში wink.gif

ციტატა(RACKER @ Mar 17 2014, 14:06) [snapback]581720[/snapback]
კაცია და გუნება.
ზოგს რა მოსწონს ზოგს რა.
ჩემი მანქანა რომ იყოს ყველა ვარიანტში დავაპარალელებდი ერთი კუანა ტდ04 ის დაყენებას.
04 ეათქმაუნდა უფრო მარტივია მაგრამ მე მაინც პარალელის მომხრე ვარ





აჰა, კიდევ ერთი მომხრე smile.gif





2 ცალი ლეგასის ტურბინა უფრო კარგად უბერავს ვიდრე ერთი TD04 (თუნდაც HL) wink.gif

ციტატა(Black Jo @ 17th March 2014 - 14:13) [snapback]581722[/snapback]
ორი ტურბინა ერთად რომ შეკრა ლეგასის ტდ-04 HL უფრო დიდი გამოდის მაინც



შეცდომაა smile.gif

ციტატა(Black Jo @ 17th March 2014 - 14:13) [snapback]581722[/snapback]
შენი და მახოს სიტყვების და კიდევ ბევრის კარგად მახსოვს, ჯერ პარალელიო, მერე ცალი ტურბინაო და მერე იმპრეზაო



ხოდა ოზის ეგ გზა ჯერ კიდევ გასავლელი აქვს, დააცადე გაიზარდოს ცოტათი biggrin.gif

ციტატა(Black Jo @ 17th March 2014 - 14:21) [snapback]581725[/snapback]
ბიჯო მაგით დაიწყბეს კაცი რომ მანქანა გაჩEრებული არ იყოს


და თავისივე ტურბინებით ვერ დაიწყებს? biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
OZY   ტურბინა VF32 VF33 და ინთეიქი   Mar 16 2014, 19:43
PAINKILLER  
ციტატ...   Mar 17 2014, 13:46
PAINKILLER  

Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge