IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტურბინის პრობლემა, Legacy B4-ს 2000 წლიანს
Ghost-Method
გამოხმაურება Jan 26 2014, 21:00
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 83
რეგისტრ.: 26-June 13
მომხმარებელი № 3,520




ე.ი რაშია საქმე smile.gif დამეწვა VF26 ტურბინა და შესაძლებელი თუ არის პრაქტიკულად რომ VF26-ის ადგილას ჩავანაცვლო მეორე VF27 ტურბინა. ანუ ორივე ტურბინა რომ VF27 იყოს.
ასევე რომელიღაც რუსულ ფორუმზე წავიკითხე რომ შესაძლებელია VF26-ის ადგილას VF32-ის ჩაყენება და თქვენი აზრი და ცოდნა მაინტერესებს არის ეგეთი რამ შესაძლებელი?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Black Jo
გამოხმაურება Mar 17 2014, 19:13
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(PAINKILLER @ 16th March 2014 - 21:24) [snapback]581585[/snapback]
ადგილიდან რომ ჩაადგავ, ასე 2000 აბაროტზე იხსნება პირველი ტურბინა, 3500-მდე უბერავს და მერე ირთვება მეორეც, 3500-4500 დიაპაზონში აქვს ლაგი (ცოტა შენელების პონტია, ერთი ტურბინიდან ორზე გადასვლისას), 4500-იდან უკვე ორივე უბერავენ სრული სიმძლავრით, სადღაც 6500-მდე...

მემგონი შენ დაგავიწყდა ლეგასი ვაბშე biggrin.gif

ლეგასის ტურბინები იმენა თავისი 7500 აბაროტამდე ყოფნის როგორც არაფერი ისე, აი იმენა გაწევა აქვს ბოლომდე, ვაბშე არ იკარგება.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Ghost-Method   ტურბინის პრობლემა   Jan 26 2014, 21:00
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge