![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 83 რეგისტრ.: 26-June 13 მომხმარებელი № 3,520 ![]() |
ე.ი რაშია საქმე
![]() ასევე რომელიღაც რუსულ ფორუმზე წავიკითხე რომ შესაძლებელია VF26-ის ადგილას VF32-ის ჩაყენება და თქვენი აზრი და ცოდნა მაინტერესებს არის ეგეთი რამ შესაძლებელი?! |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 16th March 2014 - 21:24) [snapback]581585[/snapback] ადგილიდან რომ ჩაადგავ, ასე 2000 აბაროტზე იხსნება პირველი ტურბინა, 3500-მდე უბერავს და მერე ირთვება მეორეც, 3500-4500 დიაპაზონში აქვს ლაგი (ცოტა შენელების პონტია, ერთი ტურბინიდან ორზე გადასვლისას), 4500-იდან უკვე ორივე უბერავენ სრული სიმძლავრით, სადღაც 6500-მდე... მემგონი შენ დაგავიწყდა ლეგასი ვაბშე ![]() ლეგასის ტურბინები იმენა თავისი 7500 აბაროტამდე ყოფნის როგორც არაფერი ისე, აი იმენა გაწევა აქვს ბოლომდე, ვაბშე არ იკარგება. |
|
|
![]() ![]() |