IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტურბინის პრობლემა, Legacy B4-ს 2000 წლიანს
Ghost-Method
გამოხმაურება Jan 26 2014, 21:00
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 83
რეგისტრ.: 26-June 13
მომხმარებელი № 3,520




ე.ი რაშია საქმე smile.gif დამეწვა VF26 ტურბინა და შესაძლებელი თუ არის პრაქტიკულად რომ VF26-ის ადგილას ჩავანაცვლო მეორე VF27 ტურბინა. ანუ ორივე ტურბინა რომ VF27 იყოს.
ასევე რომელიღაც რუსულ ფორუმზე წავიკითხე რომ შესაძლებელია VF26-ის ადგილას VF32-ის ჩაყენება და თქვენი აზრი და ცოდნა მაინტერესებს არის ეგეთი რამ შესაძლებელი?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
OZY
გამოხმაურება Mar 17 2014, 19:39
გამოხმაურება #2


BOOSTAHOLIC
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,458
რეგისტრ.: 28-June 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,780




ციტატა(Black Jo @ 17th March 2014 - 20:13) [snapback]581833[/snapback]
ლეგასის ტურბინები იმენა თავისი 7500 აბაროტამდე ყოფნის როგორც არაფერი ისე, აი იმენა გაწევა აქვს ბოლომდე, ვაბშე არ იკარგება.

+99 ეეჰ 6 ის მერე აბა მიაქ თუ მიაქ ის 1500 აბაროტი biggrin.gif


--------------------
Real Eyes ✪
Realize ✪
Real Lies ヅ
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Ghost-Method   ტურბინის პრობლემა   Jan 26 2014, 21:00
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge