![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მემგონი საჭირო და მტკივნეული თემაა, მიზეზი ბევრი შეიძლება იყოს, მაგრამ მაქსიმალურად რისკების შესამცირებლად რჩევებს თუ არ დავიშურებთ კარგი იქნება...
დავიწყებ ჩემი მცირე ცოდნით და განავრცეთ გურუებმა:
![]() P.S. მცირეოდენი რისკი ყოველთვის არსებობს რომ თუნდაც იდეალურად გამართულ ძრავს რამე დაემართოს ჩვენგან დამოუკიდებლად... განაგრძეთ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(ramini1985 @ 12th March 2014 - 13:54) [snapback]580431[/snapback] როგორც ვხვდები თU კარგად მოუვლი მანქანას გარბენს იმდენი მნიშვნელობა არ აქვს? საბოლოო ჯამში მაინც აქვს, იმიტომ რომ ცვეთას განიცდის ძრავი დროთა განმავლობაში. მითუმეტეს რომ 2 ლიტრიდან 240 ცხენი გაქვს, ეგ ცვეთა გაცილებით მეტია და სწრაფად ხდება.... თუმცა ბევრი ტურბინიანი დადის 200 000+ გარბენით და გაუხსნელი ძრავით... |
|
|