IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ფოვერის ანთება დ-ში გაჩერებისას და ძრავის ძაგძაგი
antonio
გამოხმაურება Apr 19 2013, 16:29
გამოხმაურება #1


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2
რეგისტრ.: 19-April 13
მომხმარებელი № 3,387




გამარჯობათ. მყავს ფორესტერი 2002 სგ5. ეჯ20

მანქანის გაჩერებისას როცა D-ში მაქვს ჩაგდებული მინთებს ფოვერს წამიერად თან ამ დროს ძრავა აძაგძაგდება ხოლმე არითმია აქვს მგონი smile.gif.
მიყენია გაზის აპარატურა და დავაბრალე მას, სვეჩები გამიფუჭა ორჯერ ორ კვირაში ჯერ დენსო იკ20 და მერე დენსო იკ22 გააყვითლა თავები, შევცვალე პრავოდკებიც(ნგკ სილიკონი ლურჯი) და სვეჩებიც დავაყენე კატალოგით ნგკ-BKR6E11. მაგრამ არ უშველა მატორი მაინც ძაგძაგებს და გაჩერებისას ანთებს ფოვერს .

მითხრეს ლამბდა სენსერის ბრალი იქნებაო ან კარობკის ერორიო . თუ კარობკის ერორია როგორ შევამოწმო თუ ლამბდაა სად ვიყიდო?

ვინმეს თუ ქონია მსგავსი პრობლემა იქნებ დამეხმაროთ



დამავიწყდა მეთქვა. დაჩიკს მინთებს დაღმართზე ან მაღალ სიჩქარეზე გორიალისას, რომ ვნახე ერორი ოქსიგენის პირველი ბლოკის დაჩიკზე ეწერა .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gio_cx
გამოხმაურება Mar 19 2014, 15:49
გამოხმაურება #2


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 78
რეგისტრ.: 19-March 14
მომხმარებელი № 4,099




მოკლედ ახალი ვარ ამ ფორუმზე და თემასვერ ვხსნი ჯერ. დაახლოებით მსგავსი თემა მგონი ეს არის..

ლეგასი აუთბექი , 2.5 უტურბინო , ავტომატი ჩამომივიდა ეხლახანს. ძრავი კარგად მუშაობს (თვალი არ ეცეს biggrin.gif ) კარობკაც ლობჟანიძეს ვაჩვენე, კიდე ერთს და ხუთIანზე მუშაობსო. არც დარტყმები აქვს, არც გამორტყმები.
ჩემი პრობლემა მდგომარეობს შემდეგში:
პარკინგში როცა ვაწვები მუხრუჭს, აბაროტი იწყებს დაწევას. ნუ ეს თავისთავად, ნორმალურია, მაგრამ როცა დრაივში, ზადნიში და 1.2.3 სიჩქარეებში ვრთავ, ბრუნი ეცემა ძალიან, არ ქრება გაჩერებული, მარა დრაჟენია და დედის დღვნა ეწყება კუზაოს...
გაზი ჩავაყენე ამ დღEებში, მარა გაზს ვერაფერს დავაბრალებ. ბენზინზეც ქონდა, გაზისდაყენებამდე ეს პრობლემა...
სვეჩებს, პრავოდკას, ბაბინას გამოვრიცხავ იქიდან გამომდინარე, რო მაშინ გაზზე დააცემინებდა და ვერ იმუშავებდა კარგად..
პადკარობაჩნი მოგლეჯილი არ არის, ნორმალურია რა.. ამასაც არ ვფიქრობ, იმიტომ, რომ ნახადუ დაღMართზე ტორმუზს რომ ვადგამ, იწყება აბაროტის ვარდნა და თუ გაზი არ მივაშველე ქრება მანქანა.. მგონი აქ რეზინა არაფერ შუაშია..
ეხლა მივედი იმ დასკვნამდე, რომ ტორმუზის ვაკუუმის ბრალია ეს ყველაფერი.. ტორმუზზე დადგმა და ძრავის ძიგძიგების დაწყება ერთია.. ჰაერს იპარავს მგონი...
დაშლილი აუთბექი ფიზიკურად თუ სადმეა მითხარით smile.gif მაინტერესებს ფორესტერის ვაკუუმი წავა ?? არ მინდა დავშალო და არ წავიდეს და ტყუილა ფული ვყარო ხელობაში... ვიდზე ერთია თითქმის მარა.....
მადლობა ყველას ..
მომწონს ეს მანქანა, პროსტა ბოლომდე როდის მოვხოდავ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში


Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge