![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
ამორტიზატორის რეგულირება როგორ უნდა იყოს წინ რბილი უკან გრუბი სიმაღლე როგორ უნდა იყოს რეკომენდირებული როგორ არის და რაზვალიც როგორ იზომება და ასე შემდეგ მცოდნე ხალხმა დაწერეთ ინფორმაცია... მე როგორც ვიცი წინ შედარებით რბილი უნდა იყოს ამორტიზატორი უკან შედარებით გრუბი...
![]() მოკლედ თემა გავხსენი რადგან ესეთი თემა ვერსად ვნახე თუ არსებობს უბრალოდ დახურეთ ![]() -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
გააჩნია ვისთვის (ტარების მანერას ვგულისხმობ), რომელი მოდელისთვის, რა საფარზე, როგორ მოსახვევებში, რა საბურავზე, მშრალზე თუ სველზე,
ნუ რა თქმა უნდა ასეთი მარაზმი არ უნდა იყოს რაც სურათზეა |
|
|
![]() ![]() |