![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
მეგობრებო,
მგონი მიხვდით უკვე რაზეცაა საუბარი. მაინტერესებს თქვენი აზრი ამ ორ მოდიფიკაციასთან დაკავშირებით. დავახასიათოთ რა უპირატესობები აქვთ ერთმანეთთან მიმართებაში და რომელი უკეთესია ექსპლუატაციის თვალსაზრისით... მოკლედ ვწერთ ყველაფერს რაც ვიცით ![]() ![]() ეს ისე, ძველი ვიძიო ![]() მადლობა -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
ratikobaxa
ციტატა(ratikobaxa @ 21st March 2014 - 17:15) [snapback]582683[/snapback] besht 2.0 ტურბინიანს თუ იყიდი 3.0 უტურბინოს არ დაუდგე ანუ ? ![]() ![]() ისე როგორც სტაჟიან H6 მფლობელს თან გაზზე გყავს,დეტონაციის დაჩიკების ან ლამბადების არსებობის შესახებ თუ გქონია რამე პრობლემა ![]() მამენტ ამერიკა სავსეა მაგ ძრავიანი აუთბეკებით და განა რა უნდა ღირდეს |
|
|