![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,496 რეგისტრ.: 24-February 13 მდებარ.: qutaisi მომხმარებელი № 3,284 ![]() |
კროსპორტზე 2003 იანზე უკანა ხიდი ხურდება და რისიბრალი იქნება,დამეხმარეთ
ტიპტრონიკია მანქანა მცველი ჩავარჩე და მაინც არგათიშა უკანა ხიდი |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 169 რეგისტრ.: 23-January 14 მდებარ.: qutaisi მომხმარებელი № 3,928 ![]() |
კარობკა ახდენს სიმძლავრის გადანაწილებას წინა და უკანა მხარეს შორის.ხიდის დაბლოკვასთან კარობკას არანაირი კავშირი არ აქვს.ხიდს ბლოკავს ხიდშივე არსებული LSD დიფერენციალი,რომელიმე საბურავის მობუქსავების შემთხვევაში.კარგი ვთქვათ პირველ ხიდზე ეგ ლსდ გაჭედა და დაიბლოკა პასტაიანზე,რის გამოც გდახურდა და ჩაიშალა.მაგრამ მეორეზეც ხო არ შეილება იგივე ხდებოდეს?! ერთი ვარიანტია კიდევ,რომ კარობკაა გამონაცვლელი, კროსის არ აგია და ცდომილებას აძლევს ტვინს ვითომ და სხვადასხვა სისწრაფით ბრუნავს წინა და უკანა მხარე და კარობკის ტვინიც არასწორად ანაწილებს სიმძლავრეს,რის შედეგადაც მეტი ნაგრუზკა მიდის უკანა ხიდზე და იწვევს მის გადახურებას.(არ ვიცი რამდენად შესაძლებელია ამის გამო ხიდის გადახურება)ფორესტერებს მოყვებათ სამი ტიპის რედუქტორები 3.9 ატმოსფერულებს, 4.1 ევრო ტურბოებს და 4.4 ჯდმ ტურბოებს თუ არ ვცდები.
ზუსტად მასეთი შემთხევა მქონდა გრანდ ჩეროკზე,მაგრამ წინა ხიდზე.გამოვცვალეთ წინა რედუქტორი და არ დაემთხვა უკანას რის გამოც წინა პაგრიშკებს მიითრევდა და ხიდიც ღმუოდა. მოხვევის დროს დაბალ სიჩქარეზე მანქანა პატარ პატარა ნახტომებსაც აკეთებდა წინა პაკრიშკებით. პ.ს. ხვოსტავიკი თუ არ დაგჭირდეს და გაყიდვა დააპირო მიქონიე მხედველობაში. ჩემი TZ კარობკის გადაკეთება მინდა TV-თ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,496 რეგისტრ.: 24-February 13 მდებარ.: qutaisi მომხმარებელი № 3,284 ![]() |
ციტატა(nika XT @ Mar 27 2014, 00:23) [snapback]583513[/snapback] კარობკა ახდენს სიმძლავრის გადანაწილებას წინა და უკანა მხარეს შორის.ხიდის დაბლოკვასთან კარობკას არანაირი კავშირი არ აქვს.ხიდს ბლოკავს ხიდშივე არსებული LSD დიფერენციალი,რომელიმე საბურავის მობუქსავების შემთხვევაში.კარგი ვთქვათ პირველ ხიდზე ეგ ლსდ გაჭედა და დაიბლოკა პასტაიანზე,რის გამოც გდახურდა და ჩაიშალა.მაგრამ მეორეზეც ხო არ შეილება იგივე ხდებოდეს?! ერთი ვარიანტია კიდევ,რომ კარობკაა გამონაცვლელი, კროსის არ აგია და ცდომილებას აძლევს ტვინს ვითომ და სხვადასხვა სისწრაფით ბრუნავს წინა და უკანა მხარე და კარობკის ტვინიც არასწორად ანაწილებს სიმძლავრეს,რის შედეგადაც მეტი ნაგრუზკა მიდის უკანა ხიდზე და იწვევს მის გადახურებას.(არ ვიცი რამდენად შესაძლებელია ამის გამო ხიდის გადახურება)ფორესტერებს მოყვებათ სამი ტიპის რედუქტორები 3.9 ატმოსფერულებს, 4.1 ევრო ტურბოებს და 4.4 ჯდმ ტურბოებს თუ არ ვცდები. ზუსტად მასეთი შემთხევა მქონდა გრანდ ჩეროკზე,მაგრამ წინა ხიდზე.გამოვცვალეთ წინა რედუქტორი და არ დაემთხვა უკანას რის გამოც წინა პაგრიშკებს მიითრევდა და ხიდიც ღმუოდა. მოხვევის დროს დაბალ სიჩქარეზე მანქანა პატარ პატარა ნახტომებსაც აკეთებდა წინა პაკრიშკებით. პ.ს. ხვოსტავიკი თუ არ დაგჭირდეს და გაყიდვა დააპირო მიქონიე მხედველობაში. ჩემი TZ კარობკის გადაკეთება მინდა TV-თ ![]() კარობკა არააქ შენაცვლელი ვიცი,ახლობელია და არუყიდია არასდროს,4 წელია დადის და ახლა ჩაიშალა ხიდი,იგივე კბილანებიანი დააგო 40 კბილი აქ ამასაც |
|
|
![]() ![]() |