![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,496 რეგისტრ.: 24-February 13 მდებარ.: qutaisi მომხმარებელი № 3,284 ![]() |
კროსპორტზე 2003 იანზე უკანა ხიდი ხურდება და რისიბრალი იქნება,დამეხმარეთ
ტიპტრონიკია მანქანა მცველი ჩავარჩე და მაინც არგათიშა უკანა ხიდი |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 169 რეგისტრ.: 23-January 14 მდებარ.: qutaisi მომხმარებელი № 3,928 ![]() |
რუსულ საიტებზე დავძებნე და შენნაირი სიტუაცია ქონდა ერთს ლეგასზე.დაჟე ცეცხლი გაუჩდა. აი რას წერს (такая же беда. на легисе 2000 года. но уже хуже - горел сепаратор обсорбера. потушили пивом. так как онетушитель смешной был, для ТО, не более. сам диф в порядке, скорее всего кончился подшипник хвостовика.
машин встала в 60 км от деревни. дальше на эвакуаторе. купил на разброке редутор, поставили. проехал с 50 км - такая же картина. но без пожара. с пешиходной скоростью добрался до Калуги. вернее за 60 км до города приехал эвакуатор. щя субарик тусует в калуге, что делать не знаю. приобретать очередной разборочный редуктор, стремно. мозговой штурм дал следующие результаты: причиной этого следствия могло стать износ сайлентблоков редуктора. из-за "незафиксированого" редуктора нагружается подшипник хвостовика. как следствие перегрев, масло теряет свои свойства, и умирает. и весь механизм крутится, считай, по сухому. ни шума ни пинков не наблюдалось тоже.) მოდერატორები მაპატიებენ ალბათ რო რუსულად არის ნაწერი ![]() ანუ შეიძლება უკანა რედუქტორის საილენტბლოკები არის დამუშავებული და რედუქტორი რო აღარ არის მჭიდროდ დაფიქსირებული, რედუქტორის ხვასტავიკის პაჩებნიკზე მიდის დიდი დაწოლა, რის შედეგადაც იწვევს მის გადახურებას შემდგომ კი ზეთის და საბოლოოდ რედუქტორის მწყობრიდაბ გამოსვლას.. ისე ხვასტავიკის პაჩებნიკიც ნახე როგორ გრძნობს თავს ![]() |
|
|
![]() ![]() |