IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ძრავის ახალი სიცოცხლე, საინტერესო იქნება თქვენი რჩEვები
giorguna22
გამოხმაურება Mar 29 2014, 08:35
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,279
რეგისტრ.: 1-November 12
მომხმარებელი № 3,058




მოკლედ სანამ რაღაცას გადავწყვეტ და კონკრეტულ ქმედებებზე აგდავალ წინასწარ მინდა მცირე წერილობითი გასაუბრება ხალხთან, ვინც უშუალოდ აკეთებს ამ ყველაფერს და კომპეტენტურია აღნიშნულ საკითხში.

მოკლედ საკითხი დგას ასე - ფაქტიურად მყავს ის მანქანა, რომელზეც ვოცნებობდი და უფრო კარგი მოდელი ვერც წარმომიდგენია რომ მყავდეს (მარცხენარულიანი იაპონურძრავიანი 2.0 მოცულობის ტურბინირებული ძრავი სწორედ რომ საჩEმოა სიმძლავრე-ეკონომიურობის თვალსაზრისით. 4X4 -ის გარეშე ხო მანქანას მანქანად აღარც ვთვლი) ფინანსური პრობლემის გამო ყველაფერს ისე ვერ ვაკეთებ როგორც საჭიროა, ამიტომ შესაძლებელია სულუაც გაყიდვა მომიწიოს მანქანის და მინდა კარგად ვიცოდ ედა დავთვალო ყველაფერი, მიღირს თუ არა

მოკლედ გარკვეული ხნის წინ გავუკეთეთ ნასტროიკა (დიდი მადლობა კიდევ ერთხელ მახოუნს) ძალიან კმაყოფილი ვარ, მიზანი, რომ M3 დაგვეჩაგრა ფაქტურად მიღწეულია (საინტერესო იქნებოდა სხვა ეგზემლიარებთან ცდაც). ძალიან კარგად მოერგნენ ერთმანეთს wrx-ის ძრავი და ტაიპ რ-ის ტურბინა ვფ28. არ მჭირდება 8 და 9 000-ების ტრიალი მშვენიერ შედეგს ვიღებ 4-7 000აბაროტზე. ეხლა პრობლემა რაშია, ნასტროიკის დროს აღმოჩნდა, რომ ძრავი ვერ იღებდა საკმარისი რაოდენობის ჰაერს (ნუ ბნზინზე ვიზრუნეთ, ნასოსი და ინჟექტორი გავზარდეთ + ავცს-იანია ძრავი როგორც ვადამ თქვა, მე ნაღადად არ ვიცი biggrin.gif ) ჰაერის ვერ აღების გამო ბუსტი ვერ დავაყენეთ 1.8 და მხოლოდ 1,2 ბარით დავგორიალობ (1.8 -ზე რომ ვნახე როგორ გარბოდა 1.2 გორიალია იმის მერე მართლა) აღნიშნული პრობლემა მახოუნის თქმით გამოწვეულია ზღავში ვკლადიშების ცვეთით,რომლის მოგვარების შემდგომ შესაძლებელია 1.8-ის უპრობლემოდ დაჭერა (რაც იქცა ჩვენს მიზნად)
იმის გამო, რომფინანსებში საკმაოდ შეზღუდული ვარ და არ ვფიქრობ სხვა, უფრო მეტი წარმადობის ტურბინაზე გადასვლას (გამოიწვევს ძრავის, ბენზინის მიწოდების,გაგრილების,ზეთის მიწოდების სისტემის,კარობკის,ხიდების შეცვლას), ჩEმი გეგმის მაქსიმუმია არსებული ტურბინიდან მაქსიმუმის ამოღება, როგორც ვნახეთ (ანდრეს თემაში) აღნიშნული ტურბინით უპრობლემოდაა შესაძლებელი საბურავამდე მთელი 280 ცხენის მიყვანა (ძრავზე 350-370 ცხენის ფარგლებში ალბათ,თუმცა რა წნევაზე მუშაობს ამ დროს ტურბინა ჩEმთვის უცნობია, იმედია 2.0 ბაზე მეტზე არა biggrin.gif ) მაინტერესებს თქვენი აზრის მოსმენა რა არის საჭირო ამისათვის.

ხო, ფილტრი რო სტოკი არ გამომადგება ეგ ვიცი, მაცადეთ ცოტა ხანი ბატონო და შევცვლი მაგასაც biggrin.gif


ნუ ძირითადი კითხვებია:
1. ძრავის გახსნიშ შემდგომ, რისი შეცვლა დამჭირდება კოლცოების და ვკლადიშების გარდა - რა დაჯდება აღნიშნული სიამოვნება ბატონი შოთას მომსახურებიანად. (დაახლოებით)
2.გაგრილების სისტემა გაუძლებს თუ არა ფრონტალურის გარეშე ამ სიმძლავრეს. თუ ვერა სავარაოდოდ უარის თქმა მომიწევს, საკმაოდ ჯდება ფრონტალურზე გადასვლა.
3.სტი 550 ცც ინჟექტორები ეყოფა თუ არა ამ ამბებს.

კიდევ რა პრობლემებს უნდა ველოდო?
ტორმუზები გაქაჩავს.
ბენზონასოსი გაქაჩავს.
ზეთის ნასოს ისედაც ვუპირებ შეცვლას და 11 -იანი მემგონი გაქაჩავს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
giorguna22
გამოხმაურება Mar 29 2014, 10:11
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,279
რეგისტრ.: 1-November 12
მომხმარებელი № 3,058




Black Jo
ნუ ცოტა ვრცელ დისკუსიას ვაპირებ და ვიფიქრე ცალკე თემა ჯობდა თავისი ამჟამინდელი და შესაძლო ტუნინგის შემდგომი ვიდეოებით smile.gif
ციტატა(Black Jo @ 29th March 2014 - 10:42) [snapback]583930[/snapback]
ეგ ინთერქულერი მარტო საკაიფოდ გააგრილებს 1.5-1.6 ბარზე, ისიც ზამთარში

ქულერი რო არ შეიცვალოს და ქულერის წყლით გაგრილების სისტემა დაყენდეს მემგონი მაგ პრობლემა აღმოიფხვრება, მითუმეტეს არც პარნიზე და არც კალცოზე გამოსვლას მე არ ვაპირებ, მაქსიმუმ დრაგი 402 მეტრზე და სამოყვარულო დადგომები დიდძრავიანებთან მაქსიმუმ 800-1000 მეტრამდე.VADA
ციტატა(VADA @ 29th March 2014 - 10:05) [snapback]583922[/snapback]
ბენზონასოსი გაქაჩავს. ინჟექტორები ვერა.

ნუ რო გაქაჩა ინჟექტორმაც ფაქტია ლევან -ჩავაბერინეთ smile.gif (მახო და ჩემი ძმა +220-230 კილო ხოა და ეხლა 1.2-ზე მარტო რო ვზივარ მაინც ვერ მიდის ისე როგორც მაშინ) საინტერესოა დაახლოებით რა სიმძლავრე იყო 1.8 -ზე, ბევრი უკლია მაგ დროს კიდევ 350 ცხენამდე?

Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 29th March 2014 - 10:42) [snapback]583930[/snapback]
მემგონი ზედმეტი იქნება მაგის შეცვლა თუ 7000 აბაროტის ტრიალის მეტს არ აპირებ, ალბათ სჯობს სხვა რამეში გამოიყენო ეგ თანხა

არა, ზეთის ნასოსი აუცილებლად უნდა გავადიდო რომ უსაფრთხოდ ვიგრძნო თავი smile.gif ხანდახან გამირბის ხოლმე 7.5ზე და ბუსტს თუ ავწევ მერე მიტუმეტეს. საინტერესოა უშუალო შემსრულებლების აზრიც (მახო,რაკერა,შოთა)

პორტინგი რა არის მართლა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
giorguna22   ძრავის ახალი სიცოცხლე   Mar 29 2014, 08:35
VADA   giorguna22 ბენზონასოს...   Mar 29 2014, 09:05
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge