![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 ![]() |
მოკლედ სანამ რაღაცას გადავწყვეტ და კონკრეტულ ქმედებებზე აგდავალ წინასწარ მინდა მცირე წერილობითი გასაუბრება ხალხთან, ვინც უშუალოდ აკეთებს ამ ყველაფერს და კომპეტენტურია აღნიშნულ საკითხში.
მოკლედ საკითხი დგას ასე - ფაქტიურად მყავს ის მანქანა, რომელზეც ვოცნებობდი და უფრო კარგი მოდელი ვერც წარმომიდგენია რომ მყავდეს (მარცხენარულიანი იაპონურძრავიანი 2.0 მოცულობის ტურბინირებული ძრავი სწორედ რომ საჩEმოა სიმძლავრე-ეკონომიურობის თვალსაზრისით. 4X4 -ის გარეშე ხო მანქანას მანქანად აღარც ვთვლი) ფინანსური პრობლემის გამო ყველაფერს ისე ვერ ვაკეთებ როგორც საჭიროა, ამიტომ შესაძლებელია სულუაც გაყიდვა მომიწიოს მანქანის და მინდა კარგად ვიცოდ ედა დავთვალო ყველაფერი, მიღირს თუ არა მოკლედ გარკვეული ხნის წინ გავუკეთეთ ნასტროიკა (დიდი მადლობა კიდევ ერთხელ მახოუნს) ძალიან კმაყოფილი ვარ, მიზანი, რომ M3 დაგვეჩაგრა ფაქტურად მიღწეულია (საინტერესო იქნებოდა სხვა ეგზემლიარებთან ცდაც). ძალიან კარგად მოერგნენ ერთმანეთს wrx-ის ძრავი და ტაიპ რ-ის ტურბინა ვფ28. არ მჭირდება 8 და 9 000-ების ტრიალი მშვენიერ შედეგს ვიღებ 4-7 000აბაროტზე. ეხლა პრობლემა რაშია, ნასტროიკის დროს აღმოჩნდა, რომ ძრავი ვერ იღებდა საკმარისი რაოდენობის ჰაერს (ნუ ბნზინზე ვიზრუნეთ, ნასოსი და ინჟექტორი გავზარდეთ + ავცს-იანია ძრავი როგორც ვადამ თქვა, მე ნაღადად არ ვიცი ![]() იმის გამო, რომფინანსებში საკმაოდ შეზღუდული ვარ და არ ვფიქრობ სხვა, უფრო მეტი წარმადობის ტურბინაზე გადასვლას (გამოიწვევს ძრავის, ბენზინის მიწოდების,გაგრილების,ზეთის მიწოდების სისტემის,კარობკის,ხიდების შეცვლას), ჩEმი გეგმის მაქსიმუმია არსებული ტურბინიდან მაქსიმუმის ამოღება, როგორც ვნახეთ (ანდრეს თემაში) აღნიშნული ტურბინით უპრობლემოდაა შესაძლებელი საბურავამდე მთელი 280 ცხენის მიყვანა (ძრავზე 350-370 ცხენის ფარგლებში ალბათ,თუმცა რა წნევაზე მუშაობს ამ დროს ტურბინა ჩEმთვის უცნობია, იმედია 2.0 ბაზე მეტზე არა ![]() ხო, ფილტრი რო სტოკი არ გამომადგება ეგ ვიცი, მაცადეთ ცოტა ხანი ბატონო და შევცვლი მაგასაც ![]() ნუ ძირითადი კითხვებია: 1. ძრავის გახსნიშ შემდგომ, რისი შეცვლა დამჭირდება კოლცოების და ვკლადიშების გარდა - რა დაჯდება აღნიშნული სიამოვნება ბატონი შოთას მომსახურებიანად. (დაახლოებით) 2.გაგრილების სისტემა გაუძლებს თუ არა ფრონტალურის გარეშე ამ სიმძლავრეს. თუ ვერა სავარაოდოდ უარის თქმა მომიწევს, საკმაოდ ჯდება ფრონტალურზე გადასვლა. 3.სტი 550 ცც ინჟექტორები ეყოფა თუ არა ამ ამბებს. კიდევ რა პრობლემებს უნდა ველოდო? ტორმუზები გაქაჩავს. ბენზონასოსი გაქაჩავს. ზეთის ნასოს ისედაც ვუპირებ შეცვლას და 11 -იანი მემგონი გაქაჩავს. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(giorguna22 @ 29th March 2014 - 11:11) [snapback]583935[/snapback] ქულერი რო არ შეიცვალოს და ქულერის წყლით გაგრილების სისტემა დაყენდეს მემგონი მაგ პრობლემა აღმოიფხვრება, მითუმეტეს არც პარნიზე და არც კალცოზე გამოსვლას მე არ ვაპირებ, მაქსიმუმ დრაგი 402 მეტრზე და სამოყვარულო დადგომები დიდძრავიანებთან მაქსიმუმ 800-1000 მეტრამდე შენ თუ იმ მიზნით გინდა რომ მარტო 2 ზაეზდი დადგე და სახლში წახვიდე მაშინ კიბატონო, დაჟე ვაბშ ემოხსენი ინტერქულერი და ისე დადექი ეგ 2 ზაეზდი ![]() ციტატა(giorguna22 @ 29th March 2014 - 11:11) [snapback]583935[/snapback] არა, ზეთის ნასოსი აუცილებლად უნდა გავადიდო რომ უსაფრთხოდ ვიგრძნო თავი ხანდახან გამირბის ხოლმე 7.5ზე და ბუსტს თუ ავწევ მერე მიტუმეტეს შენ 7500 აბაროტზე 1.8 ბარი ვერ გექნება ![]() ![]() ასე რომ ჩემის აზრით ნასოსის შეცვლის აუცილებლობას მე ვერ ვხედავ სტანდარტ ძრავზე თუ იასნია ნასოსი უკვე შესაცვლელი არ არის, 11 მმ რომ დააყენებ წნევა კი არ მოიმატებს ვკლადიშზე ![]() ![]() ციტატა(giorguna22 @ 29th March 2014 - 11:11) [snapback]583935[/snapback] პორტინგი რა არის მართლა? ეგ ხომ აგიხსენით ადრეც ![]() |
|
|
![]() ![]() |