IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ძრავის ახალი სიცოცხლე, საინტერესო იქნება თქვენი რჩEვები
giorguna22
გამოხმაურება Mar 29 2014, 08:35
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,279
რეგისტრ.: 1-November 12
მომხმარებელი № 3,058




მოკლედ სანამ რაღაცას გადავწყვეტ და კონკრეტულ ქმედებებზე აგდავალ წინასწარ მინდა მცირე წერილობითი გასაუბრება ხალხთან, ვინც უშუალოდ აკეთებს ამ ყველაფერს და კომპეტენტურია აღნიშნულ საკითხში.

მოკლედ საკითხი დგას ასე - ფაქტიურად მყავს ის მანქანა, რომელზეც ვოცნებობდი და უფრო კარგი მოდელი ვერც წარმომიდგენია რომ მყავდეს (მარცხენარულიანი იაპონურძრავიანი 2.0 მოცულობის ტურბინირებული ძრავი სწორედ რომ საჩEმოა სიმძლავრე-ეკონომიურობის თვალსაზრისით. 4X4 -ის გარეშე ხო მანქანას მანქანად აღარც ვთვლი) ფინანსური პრობლემის გამო ყველაფერს ისე ვერ ვაკეთებ როგორც საჭიროა, ამიტომ შესაძლებელია სულუაც გაყიდვა მომიწიოს მანქანის და მინდა კარგად ვიცოდ ედა დავთვალო ყველაფერი, მიღირს თუ არა

მოკლედ გარკვეული ხნის წინ გავუკეთეთ ნასტროიკა (დიდი მადლობა კიდევ ერთხელ მახოუნს) ძალიან კმაყოფილი ვარ, მიზანი, რომ M3 დაგვეჩაგრა ფაქტურად მიღწეულია (საინტერესო იქნებოდა სხვა ეგზემლიარებთან ცდაც). ძალიან კარგად მოერგნენ ერთმანეთს wrx-ის ძრავი და ტაიპ რ-ის ტურბინა ვფ28. არ მჭირდება 8 და 9 000-ების ტრიალი მშვენიერ შედეგს ვიღებ 4-7 000აბაროტზე. ეხლა პრობლემა რაშია, ნასტროიკის დროს აღმოჩნდა, რომ ძრავი ვერ იღებდა საკმარისი რაოდენობის ჰაერს (ნუ ბნზინზე ვიზრუნეთ, ნასოსი და ინჟექტორი გავზარდეთ + ავცს-იანია ძრავი როგორც ვადამ თქვა, მე ნაღადად არ ვიცი biggrin.gif ) ჰაერის ვერ აღების გამო ბუსტი ვერ დავაყენეთ 1.8 და მხოლოდ 1,2 ბარით დავგორიალობ (1.8 -ზე რომ ვნახე როგორ გარბოდა 1.2 გორიალია იმის მერე მართლა) აღნიშნული პრობლემა მახოუნის თქმით გამოწვეულია ზღავში ვკლადიშების ცვეთით,რომლის მოგვარების შემდგომ შესაძლებელია 1.8-ის უპრობლემოდ დაჭერა (რაც იქცა ჩვენს მიზნად)
იმის გამო, რომფინანსებში საკმაოდ შეზღუდული ვარ და არ ვფიქრობ სხვა, უფრო მეტი წარმადობის ტურბინაზე გადასვლას (გამოიწვევს ძრავის, ბენზინის მიწოდების,გაგრილების,ზეთის მიწოდების სისტემის,კარობკის,ხიდების შეცვლას), ჩEმი გეგმის მაქსიმუმია არსებული ტურბინიდან მაქსიმუმის ამოღება, როგორც ვნახეთ (ანდრეს თემაში) აღნიშნული ტურბინით უპრობლემოდაა შესაძლებელი საბურავამდე მთელი 280 ცხენის მიყვანა (ძრავზე 350-370 ცხენის ფარგლებში ალბათ,თუმცა რა წნევაზე მუშაობს ამ დროს ტურბინა ჩEმთვის უცნობია, იმედია 2.0 ბაზე მეტზე არა biggrin.gif ) მაინტერესებს თქვენი აზრის მოსმენა რა არის საჭირო ამისათვის.

ხო, ფილტრი რო სტოკი არ გამომადგება ეგ ვიცი, მაცადეთ ცოტა ხანი ბატონო და შევცვლი მაგასაც biggrin.gif


ნუ ძირითადი კითხვებია:
1. ძრავის გახსნიშ შემდგომ, რისი შეცვლა დამჭირდება კოლცოების და ვკლადიშების გარდა - რა დაჯდება აღნიშნული სიამოვნება ბატონი შოთას მომსახურებიანად. (დაახლოებით)
2.გაგრილების სისტემა გაუძლებს თუ არა ფრონტალურის გარეშე ამ სიმძლავრეს. თუ ვერა სავარაოდოდ უარის თქმა მომიწევს, საკმაოდ ჯდება ფრონტალურზე გადასვლა.
3.სტი 550 ცც ინჟექტორები ეყოფა თუ არა ამ ამბებს.

კიდევ რა პრობლემებს უნდა ველოდო?
ტორმუზები გაქაჩავს.
ბენზონასოსი გაქაჩავს.
ზეთის ნასოს ისედაც ვუპირებ შეცვლას და 11 -იანი მემგონი გაქაჩავს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
giorguna22
გამოხმაურება Mar 30 2014, 09:50
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,279
რეგისტრ.: 1-November 12
მომხმარებელი № 3,058




აეეე, აქ რა ამბები ამტყდარა biggrin.gif

RACKER
ციტატა(RACKER @ 30th March 2014 - 00:25) [snapback]584129[/snapback]
პირველ რიგში 11 იანი ნასოსი არის აუცილებელი ვიმეორებ აუცილები როცა მანქა ა საგაზაოდ გინდა.

პანიატნა smile.gif 11-იანი ზეთის ტუმბო გვჭირდება, იქნება.... დაგვჭირდება თU არ მილების შეცვლა, თუ უბრალოდ ტუმბოს მოხსნი და ცოტა დიდს ჩააყენებ და ეგაა?
ციტატა(RACKER @ 30th March 2014 - 01:12) [snapback]584142[/snapback]
მერე მეორე უნდა იცოდე მანქა ა რისთვის გინდა ზუსტად და ისე უნდა ააწყო.
უნივერსალური კიდე არაფერი არ ვარგა ესეც აუცილებლად აღსანიშნავია.

მანქანა მინდა გასართობად, სპორტის არცერთ სახეობაში მონაწილეობის მიღებას არ ვაპირებ. მაქსიმუმ სამოყვარულო დრაგები დიდკუბატურიან მანქანებთან (დღეში მაქსიმუმ 4 კმ-რო მოუწიოს გაზაობა,რა თქმა უნდა გადაბმულად არა და ისიც მაქსიმუმ)
ციტატა(RACKER @ 30th March 2014 - 01:12) [snapback]584142[/snapback]
არც 28 არის სადრაგაო ტურბინა არც 550 არის სადრაგაო ინჟექტორები და არც სტოკი ნასოსი.
ფინანსები კიდე ცხენებთან ერთად გეომეტრიული პროგრესიით იზრდება.
400.ცხენი არის სიიაფის ზღვარი. მახავიკზე.
მაგდენს სტომი ძრავიც აიგანს თუ სულ არ გაზაობ. შესაბამისი მოდიფიკაციებით

აი ეს მაინტერესებს მე კონკრეტულად - რა მჭირდება რომ მივიღო ძრავზე 400 ცხენი? (ტურბინის გადიდება არ მინდა იმიტომ, რომ მერე უაზროდ დიდ ხარჯზე გავდივარ, როგორც ავღნიშნე ყველაფერი უნდა შეიცვალოს და არ მიღირს) სასურველია თუ ტურბინასა და გაგრილების სისტემას არ შევცვლით, ბენზინის ტუმბო მაქვს 255 და მემგონი არ დაჭირდება შეცვლა,ზეთის ტუმბოს შევცვლი,ინჟექტორსაც შევცვლი..ძრავს რაც შეეხება -ვკლადიში კოლცოები, პორტინგი და ვსიო? კარობკა გაქაჩავს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
giorguna22   ძრავის ახალი სიცოცხლე   Mar 29 2014, 08:35
VADA   giorguna22 ბენზონასოს...   Mar 29 2014, 09:05
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge