![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 ![]() |
მოკლედ სანამ რაღაცას გადავწყვეტ და კონკრეტულ ქმედებებზე აგდავალ წინასწარ მინდა მცირე წერილობითი გასაუბრება ხალხთან, ვინც უშუალოდ აკეთებს ამ ყველაფერს და კომპეტენტურია აღნიშნულ საკითხში.
მოკლედ საკითხი დგას ასე - ფაქტიურად მყავს ის მანქანა, რომელზეც ვოცნებობდი და უფრო კარგი მოდელი ვერც წარმომიდგენია რომ მყავდეს (მარცხენარულიანი იაპონურძრავიანი 2.0 მოცულობის ტურბინირებული ძრავი სწორედ რომ საჩEმოა სიმძლავრე-ეკონომიურობის თვალსაზრისით. 4X4 -ის გარეშე ხო მანქანას მანქანად აღარც ვთვლი) ფინანსური პრობლემის გამო ყველაფერს ისე ვერ ვაკეთებ როგორც საჭიროა, ამიტომ შესაძლებელია სულუაც გაყიდვა მომიწიოს მანქანის და მინდა კარგად ვიცოდ ედა დავთვალო ყველაფერი, მიღირს თუ არა მოკლედ გარკვეული ხნის წინ გავუკეთეთ ნასტროიკა (დიდი მადლობა კიდევ ერთხელ მახოუნს) ძალიან კმაყოფილი ვარ, მიზანი, რომ M3 დაგვეჩაგრა ფაქტურად მიღწეულია (საინტერესო იქნებოდა სხვა ეგზემლიარებთან ცდაც). ძალიან კარგად მოერგნენ ერთმანეთს wrx-ის ძრავი და ტაიპ რ-ის ტურბინა ვფ28. არ მჭირდება 8 და 9 000-ების ტრიალი მშვენიერ შედეგს ვიღებ 4-7 000აბაროტზე. ეხლა პრობლემა რაშია, ნასტროიკის დროს აღმოჩნდა, რომ ძრავი ვერ იღებდა საკმარისი რაოდენობის ჰაერს (ნუ ბნზინზე ვიზრუნეთ, ნასოსი და ინჟექტორი გავზარდეთ + ავცს-იანია ძრავი როგორც ვადამ თქვა, მე ნაღადად არ ვიცი ![]() იმის გამო, რომფინანსებში საკმაოდ შეზღუდული ვარ და არ ვფიქრობ სხვა, უფრო მეტი წარმადობის ტურბინაზე გადასვლას (გამოიწვევს ძრავის, ბენზინის მიწოდების,გაგრილების,ზეთის მიწოდების სისტემის,კარობკის,ხიდების შეცვლას), ჩEმი გეგმის მაქსიმუმია არსებული ტურბინიდან მაქსიმუმის ამოღება, როგორც ვნახეთ (ანდრეს თემაში) აღნიშნული ტურბინით უპრობლემოდაა შესაძლებელი საბურავამდე მთელი 280 ცხენის მიყვანა (ძრავზე 350-370 ცხენის ფარგლებში ალბათ,თუმცა რა წნევაზე მუშაობს ამ დროს ტურბინა ჩEმთვის უცნობია, იმედია 2.0 ბაზე მეტზე არა ![]() ხო, ფილტრი რო სტოკი არ გამომადგება ეგ ვიცი, მაცადეთ ცოტა ხანი ბატონო და შევცვლი მაგასაც ![]() ნუ ძირითადი კითხვებია: 1. ძრავის გახსნიშ შემდგომ, რისი შეცვლა დამჭირდება კოლცოების და ვკლადიშების გარდა - რა დაჯდება აღნიშნული სიამოვნება ბატონი შოთას მომსახურებიანად. (დაახლოებით) 2.გაგრილების სისტემა გაუძლებს თუ არა ფრონტალურის გარეშე ამ სიმძლავრეს. თუ ვერა სავარაოდოდ უარის თქმა მომიწევს, საკმაოდ ჯდება ფრონტალურზე გადასვლა. 3.სტი 550 ცც ინჟექტორები ეყოფა თუ არა ამ ამბებს. კიდევ რა პრობლემებს უნდა ველოდო? ტორმუზები გაქაჩავს. ბენზონასოსი გაქაჩავს. ზეთის ნასოს ისედაც ვუპირებ შეცვლას და 11 -იანი მემგონი გაქაჩავს. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
sti type ra
არცერთი ზემოთ ჩამოთვლილი დაჩიკებიდან არ გწირდება შენ ![]() მაქსიმუმ ბუსტი. მაგ ფულად შეგეძლო ან ვიდზე მოგეყვანა ან ხოდზე. ან კიდე სადმე სხვაგან გამოგეყენებინა ![]() მოკლედ შენი საქმე შენი საქმეა მე ჩემი შეხედულება მაქ და გეუბნები. თუ საწიროდ ჩათვლი და გაითვალისწინებ ისევ შენ გამოგადგება არ გაითვისწინენ და არც ეგაა პრობლემა. თუგინდა თუგინდა 100 ალპერიანი რუბილნიკებიც დააყენე მანქანაში ![]() giorguna22 შენი ტურბინით .აგდენს ნაღდად ვერ ამოიღებ და ტყუილა ოცნებას შეეშვი მაშინ ჯობია. შენი ტურბო კარგათ მახსოვს ეგ მანქანა რომ იწყობოდა და არც ისე სახარბიელო .დგომარეობაში იყო. ასერომ მაგ ტურბოზე დიდ გეგმებს ნუ ააწყობ. იარე სანამ ივლი და თუ გაგიფუწდა მერე ააწყვე სხვა წესიერი ძრავი.წ ესაა ჩემი რჩევა. PAINKILLER სიტყვებზე ნუ დამდევ. სტი პორშინი და ცპ პორშინი ბევრად განსხვავდება ერთმანეთისგან. მითუმეტეს სტანდარტი და არასტანდარტი შატუნი. კოვანი პორშინი კიდე უამრავნაირია. რა მასალისაა იმას გააჩნია. ფასები გემოვნებით შესაბამისად ![]() |
|
|
![]() ![]() |