![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
ამორტიზატორის რეგულირება როგორ უნდა იყოს წინ რბილი უკან გრუბი სიმაღლე როგორ უნდა იყოს რეკომენდირებული როგორ არის და რაზვალიც როგორ იზომება და ასე შემდეგ მცოდნე ხალხმა დაწერეთ ინფორმაცია... მე როგორც ვიცი წინ შედარებით რბილი უნდა იყოს ამორტიზატორი უკან შედარებით გრუბი...
![]() მოკლედ თემა გავხსენი რადგან ესეთი თემა ვერსად ვნახე თუ არსებობს უბრალოდ დახურეთ ![]() -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ეს ისეთი თემაა კლავიატურა შემოგვაცვდება
![]() ისე წინ გრუბი უნდა იყოს და უკან შედარებით დარბილებული,უკან დაგრუბებულზე ტრაკი ხტუნავს და გაგისვრის. მოკლედ სად დადიხარ მაგას გააჩნია,სისწრაფე,საბურავი რა გაქვს,თუ დრაგაობასაც აპირებ დარაზვალება არ გამოგადგება,არა და დარაზვალებული და კასტერში ჩამდგარი მაგარი + ია ჩახლართულ მოსახვევებში |
|
|
![]() ![]() |