![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
ამორტიზატორის რეგულირება როგორ უნდა იყოს წინ რბილი უკან გრუბი სიმაღლე როგორ უნდა იყოს რეკომენდირებული როგორ არის და რაზვალიც როგორ იზომება და ასე შემდეგ მცოდნე ხალხმა დაწერეთ ინფორმაცია... მე როგორც ვიცი წინ შედარებით რბილი უნდა იყოს ამორტიზატორი უკან შედარებით გრუბი...
![]() მოკლედ თემა გავხსენი რადგან ესეთი თემა ვერსად ვნახე თუ არსებობს უბრალოდ დახურეთ ![]() -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(datoxachi @ 6th April 2014 - 07:43) [snapback]585861[/snapback] დარაზვალებული და კასტერში ჩამდგარი ზუსტად შეგიძლია ამიხსნა რაზვალსა და კასტერს შორის რა სხვაობაა იმის გარდა რომ როცა კასტერშია ამორტიზატორი კუთხით დგება და როცა რაზვალშია დისკ-საბურავი ეგეც კუთხით რომ დგება? |
|
|
![]() ![]() |