![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
![]() კომპი დავაყენე, მაგრამ მიერთება დამრჩა ბაკი, სპიდო და ინჟექტორი. რუსებმა, ბაკი და სპიდო მიართე პირდაპირ პრიბორების პანელზეო და სქემაც გამომიგზავნეს, მაგრამ განსხვავებულია ჩემისგან. ეხლა დაშლილ მოხსნილი მაქვს ყველაფერი. ვერ მომეშველებით, პანელზე რომ ბაკი და სპიდოს რეალური წერტილები დავუკავშირო სქემისას? ბაკი მგონი გავარკვიე, მარჯვნივ ქვემოთ fuelის ნაწილში unitze unda davsva. spido mrCeba, sasignalo kontaqti რუსთაველის მაკდონალდსთან ვარ მოკლედ რამდენიმე მანუალი ვნახე, გამოვფატრე მანქანის ელექტროობა, მაგრამ ეკუ სხვანაირია ვიდრე იმ მანუალებშია. მომიწევს ორშაბათამდე ლოდინი, რომ საბოლოოდ მივაერთო ბორტ კომპიუტერი. იმედია ის რუსები მეტყვიან პასუხს. ეხლა საათს, თარიღს და ვოლტაჟს წერს ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ამ რუსებს პლატაზე ქონდათ იდეები, როგორ მიმეერთებინა, მაგრამ ის ძველი პლატა ქონიათ გაანალიზებული და ჩემსაზე პლატიდან არ გამოვა, პანელზე შემავალი სამი შტეკერის მავრთულებს უნდა დაუაროო და რავარია? მაგ შტეკერის მოხსნისათვის მიდგომაა რთული, და ეხლა კიდე ვოლტაჟის ზომვა, ბენზინის დამატება, მერე ისევ ზომვა, მერე სპიდომეტრისთვის უნდა შევაყენო დანკრატზე, მოვუმატო სიჩქარეს, დავუკლო და თან ძაბვის ცვალებას ვუყურო.
მოკლედ კორტების დიაგნოსტიკაზე თუ ეცოდინებათ, ხომ კარგი, თუ არადა 120 დოლარიანი საათი და ვოლტმეტრი მექნება ფორესტერსი დაყენებული, კაი ძვირიანი ტიუნინგი გამოვა ![]() ეკუდან აღებისთვის ეკუს რაზიომები უნდა ვიცოდე რა რა არის, თორემ კი მირჩევნია. შაბათს დავშალე მთელი ტორპექო, ეკუს მივაგენი, მაგრამ მერე რა მექნა აღარ ვიცოდი. უფრო სწორად რაღაც ინსტრუქცია ვიპოვნე და იქ მოცემული ინფო არ დაემთხვა ჩემს ეკუს. |
|
|
![]() ![]() |