![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 350 რეგისტრ.: 15-February 11 მომხმარებელი № 1,837 ![]() |
გამარჯობათ ყველას: თუ ვინმეს შეგხვედრიათ მსგავსი პრობლემა? ისეტ ადგილზე მოვხვდი რომ ბენზინი მითავდებოდა და მომიწია სოკარის ჩასხმა, მეორე დგეს ამინთო ჩეკმა მაგრამ სიტუაცია რაში მდგომარეობს, დილით როცა ვქოქავ მაგრამ დილას არააქ მნიშვლენობა პირველ დაქოქვაზე დაახლოებით 15-20 წამში ინთება ჩეკი, მანქანას ეგრევე ვაქრობ და ხელახლა ვქოქავ და ჩეკს აღარ ანთებს თუ გინდა მთელი დგე იარე მერე ჩეკი წყნარადაა. ამ ბენზინის მერე დაკარგა საგრძნობლად გაწევა და ცოტა დვიორგანიასაც ვამჩნევ უფრო დაბლებზე მაღლებზე კარგად მიდის თითქოს გუდავსო, შემდეგ ამოვწურე ბენზინი ბოლომდე სანამ მანქანა არ ჩაქვრაა და გაუშვი ეფიქს ს 20 ლიტრი ჯერ გავიარე დაახლოებით 40 კლ. მაგრამ იგივეს აკეთებს ჯერ. დგეს დავზბროსე კიდეც 2 საათი მქონდა გადაერთებული ჰაერის ფილტრიც გავწმინდე ბენზინის ფილტრიც მოვხსენი და საკაიფოდ გადის ჰაერი, შევამოწმე მეთქი ჰაერს ხომ არ იპარავს საიდანმე მეთქი ხამუთები ყველაფერი და ვერაფერს ვერ მივაგენი და თუ იცით რამე იქნებ დამეხმაროთ
ისე რაც ჩამოვიდა ზეთი არ შემიცვლია იქ არი გამოცვლილი და უწერია 100 კლ უნდა შეიცვალოსო და ზუსტად 100 აქ გარბენი 99 ჩამოვიდა გარბენით ბუსტიც სადგაც 0.9 ურტყავდა და ეხლა ადის მადამდე თითქოს და ეცემა 0.6 - 0.5 ზე და მესამე მეოთხე სიჩქარეზე ადის 0.8 ან 0.9 რაც ეგ ბენზინი ჩავასხი მის მერე აურია მანამდე ფოთში რო გამოვიყვანე ლუკოილის სუპერი გაუშვი და დაფრინავდა მანქანაა ისე დადიოდა ან ჩეკი რატო ამინთო შეილება ბენზინის გამო აენთო ან ზეთი რომაა შესაცვლელიი? ან ჰაერს რომ იღებდეს ინთეიქიდან არ გარმოშკიდან ან საიდანმე რავი, მაგრამ თუ რამე არი დაზიანებული ან ლამბდა ან სხვა რამე მეორე ჯერზე რაღატო ქვრება ჩეკი და აგარ ანთებს სანამ არ ჩააქრობ და არ გააჩერებ 2 ან 3 საათი რავი ვერ გავიგე თუ ლამბდაა გაწევა რათო დაკარგა მანქანამ, მატორს არანაირი ხმაა აქ არც ცივზე არც ცხელზე ძაან მაგრად მუშაობს არც გრამს არ ბოლავს, მებადება კითხვა: 1: რის გამო შეილება აენთო ჩეკი? 2: და რატო უნდა დაეკარგა გაწევა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 350 რეგისტრ.: 15-February 11 მომხმარებელი № 1,837 ![]() |
კი აკულიატორი რო ჩავდგი ახალი 2 თუ 3 დგეში დაეწყო ეს ყველაფერი მაგ დროს ჩავასხი სოკარიც და არ ვიცი რას დავაბრალო
რამდენჯერ აანთებს და ჩქვრება ეგ უნდა დავთვალო და რო გაჩერდება რამდენჯერაც აციმციმდება დავწერ ესეიგი ბიჭებო გავაკეთე ყველაფერი რაც დამიწერეთ: აკულიატორი შევცვალე იგივე გააკეთა პირველ ჯერზე ისევ ჩეკი ამინთო მეორეზე ჩაქვრა, შემდეგ დავიწყე თვით დიადნოსტიკა პირველად შევაერთე შავები გადავწიე ზამოკი და დაიწყო ციმციმი 21 ნელა დაარტყა და 2 მალმალე და შუალედი მომცა 4 წამი და ისევ დაიწყო თავიდან, მერე გავაძრე შავები და შევაერთე მწვანეები მანქანამ დაიწყო რელეების წყაპუნი ვინტილიატორიც ჩართო, მერე გავაძრე ისევ და შევაერთე შავები ისევ ნელა დაიწყო ციმციმი და ავიდა 21 ნელა და 2 სწრაფად ანუ სულ გამოდის 23, ანუ არ დასბროსილა, შემდეგ ჩავხსენი კლემები და თავიდან გავაკეთე ეს ყველაფერი ჯერ მწვანე და მერე შავი, შავის შეერთების მერე ზამოკი გადავწიე და დაიწყო სწრაფად ჩეკმა ციმციმი, ესეიგი დაიზბროსა, შემდეგ გავაძრე შავები და დავქოქე და ჩეკმა აანთო 15-20 წამში, გათიშე მანქანა შევაერთე ისევ შავები და ნელა დაარტყა 21 ჯერ და 2 სწრაფად ანუ სულ 23 ჯერ დაარტყა. 23 კოდი არის Air flow sensor : Abnormal voltage input entered from air flow sensor: ----------- Controls the amount of fuel (injected) in relation to engine speed and throttle sensor position ეს რა არი ეხლა მომწერეთ ? ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |