![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 483 რეგისტრ.: 23-October 12 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,044 ![]() |
გაუმარჯოს ბენზონასოსი მინდა 255 ტიანი
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 ![]() |
Vrz100
ესეიგი გეტყვი აგერ მე რა გავაკეთე და თუ გამოგადგება რამეში ჩემი გამოცდილება ხო კაი ![]() სტოკ wrx-სს დავუყენე: 1. ვფ 28 (სტოკი სტი ტაიპ რა-ს ტურბინა) 2. 550 ინჟექტორი (სტოკი სტი VII ვერსიის ინჟექტორი) 3. VII ვერსიის სტი ქულერი 4. 255 ლიტრიანი ბენზონასოსი. 5. სტი ამორტიზატორები. დავანასტროიკე 1.2 ბარზე და დადის დაახლოებით სტოკი სტი-სავით (ზოგი მეტს ელოდებოდა ამისგან, მარა მე ნორმალური მგონია ![]() სადღაცას 12-14 ჩადგმის მერე ცხელდება ქულერი და ჩეკს ანთებს -მაგრამ 14 -ჯერ მიყოლებით რას უნდა დაუდგე. ეხლა საკმარისი ფული რო მქონდეს ყველაფერს მაინც ეგრე გავაკეთებდი უბრალოდ დავამატებდი 11-იან ზეთის ნასოსს, ძრავს გავხსნიდი, გავაახლებდი ცვეტად ნაწილებს და ჩავბერავდი 1.7-1.8 ბარს. ხო ნასტროიკის დროს რთი ჩაბერვა 1.8 ჩავბერეთ -ინჟექტორიც ეყო და ბენზონასოსიც. გაწევითაც არანორმალურად გაიწია. იმის მერე 1.2 არაფერი აღარაა. ამდენ ხარჯს თუ წევ და ცვლი ამდენ რამეს 1.3-ზე გაგიტყდება ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 483 რეგისტრ.: 23-October 12 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,044 ![]() |
ციტატა(giorguna22 @ Apr 13 2014, 10:11) [snapback]587151[/snapback] Vrz100 ესეიგი გეტყვი აგერ მე რა გავაკეთე და თუ გამოგადგება რამეში ჩემი გამოცდილება ხო კაი ![]() სტოკ wrx-სს დავუყენე: 1. ვფ 28 (სტოკი სტი ტაიპ რა-ს ტურბინა) 2. 550 ინჟექტორი (სტოკი სტი VII ვერსიის ინჟექტორი) 3. VII ვერსიის სტი ქულერი 4. 255 ლიტრიანი ბენზონასოსი. 5. სტი ამორტიზატორები. დავანასტროიკე 1.2 ბარზე და დადის დაახლოებით სტოკი სტი-სავით (ზოგი მეტს ელოდებოდა ამისგან, მარა მე ნორმალური მგონია ![]() სადღაცას 12-14 ჩადგმის მერე ცხელდება ქულერი და ჩეკს ანთებს -მაგრამ 14 -ჯერ მიყოლებით რას უნდა დაუდგე. ეხლა საკმარისი ფული რო მქონდეს ყველაფერს მაინც ეგრე გავაკეთებდი უბრალოდ დავამატებდი 11-იან ზეთის ნასოსს, ძრავს გავხსნიდი, გავაახლებდი ცვეტად ნაწილებს და ჩავბერავდი 1.7-1.8 ბარს. ხო ნასტროიკის დროს რთი ჩაბერვა 1.8 ჩავბერეთ -ინჟექტორიც ეყო და ბენზონასოსიც. გაწევითაც არანორმალურად გაიწია. იმის მერე 1.2 არაფერი აღარაა. ამდენ ხარჯს თუ წევ და ცვლი ამდენ რამეს 1.3-ზე გაგიტყდება ![]() ![]() გუშინ ველაპარაკე მახოს და აი რა მომწერა.. ეგ ვკითხე მეც.. 1.6 1.5 რომ ჩავაბერინოთქოო.. ![]() ბუსტიც არარეალურია 1.3-ზე ზემოთ როცა ზაჟიგანიას ვერ ვეხებით. ასე რომ თავის ინჟექტორები, კარგი ბენზონასოსი და მაქსიმუმ შეიძლება დაუმატო ბენზინის წნევის რეგულატორი.1.3 ბრზე იმუშავებს მშვენივრად და მეტ ზემოთ გამორიცხულია |
|
|
![]() ![]() |