![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
ხალხნო, ვისაც გყავთ და რამე იცით ამ მანქანებზე იქნებ მითხრათ რამოდენიმე სიტყვა მასზე. ჩემს ძმაკაცს უნდა ყიდვა ან 2.0 უტურბინოსი ან 2.5 უტურბინო ამერიკულის. იქნებ მითხრათ რომელს რა დადებითი და უარყოფითი მხარეები აქვს, რამდენს წვავს, ნაწილები რამდენად ადვილი საშოვნი და იაფია და ა.შ.
წინასწარ გიხდით მადლობას -------------------- STI-222
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 18 რეგისტრ.: 18-November 12 მომხმარებელი № 3,096 ![]() |
გამარჯობაა
ახალი თემის გახსნას აქ ვიკითხავ გადაწყვეტილი მაქვს ფორესტერის ყიდვა, sg5, სავარაუდოდ მექანიკა ეხლა გაურკვევლობას რა იწვევს, 100000 ვერსია მაქვს მოსმენილი ფორესტერთან დაკავშირებით, და დასკვნა ვერ გამოვიტანე ურთიერთგამომრიცხავი ფაქტების გამო. ვაპირებ, თუ ვიყიდე ჩავაყენო გაზი, ბოქსებში თავისი სპეც ნასტროიკით. ეგ უკვე გავიგე რო თუ მექნიკაა ბევრად უკეთესად ყენდება გაზი. რა შეკითხვები მაქვს: 1) გაზის შემთხვავაში რა დამატებითი სახის სერვისების ჩატარება მოგიწევს, და რაც მთავარია მართლა ვერ გავიგე გაზი ფორესტერში ძრავის რესურს ამცირებს თუ არა? 2) საქართველოს პირობებში, რა პრობლემები ექმნება სგ5-ის ძრავს, და კარგი მოვლის პირობებში საშუალოდ რამდენს გადის სანამ რაიმე სერიოზული სახის რემონტი მოგიწევს? 3) ტექდათვალერებაზე: გაზი ხო არ აფუჭებს კატალიზატორს? 4) სხვა სუსტი წერტილები რა არის ამ მანქანის? იქნებ გამცეთ პასუხი ამ შეკითხვებზე, და მართლა მადლობელი დაგრჩებით |
|
|
![]() ![]() |