![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() ჩაბერავ? © პატრული ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,093 რეგისტრ.: 4-July 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,795 ![]() |
მოკლედ რა ხდება, დილას ვქოქავ მივდივარ, არაფერი პრობლემა არ აქვს, 140-150-160 სიჩქარეზე რო ვადგავ მუხრუჭს არაფერი არ იგრძნობა, ცოტა რო შეხურდება სისტემა მერე იწყება უბედურება, მუხრუჭს ოდნავ შევეხები და ეგრევე კანკალებს მთელი მანქანა და რულში ურტყავს საშინლად...
ზოგი იძახის აპორნის, ზოგი კალოდკას და ზოგი საფორთს, ამიტომ ვსვავ კითხვას აქ, გარკვეული ხალხისგან მინდა პასუხი.. აქვე ჩემი მოსაზრება ასეთია: აპორნი არ მგონია, ცივზეც და ცხელზეც ადინ ჩორტ არ უნდა იყოს იდეაში?! თან პედალში არ იგრძნობა... კალოდკაც რიავიცი, რა განსხვავება უნდა ქონდეს? სუპორტი ვითომ? ანუ გადახურების მერე კარგად ვერ უჭერს და მეორე მხარეს აბეესი წვალობს? რაღაც ხუიოვი იდეა ჩანს მარა რიავიცი... რას ფიქრობთ რისი ბრალი უნდა იყოს? -------------------- Life with Subaru
Simple and 4WDsome... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ჩემსას ჰქონდა ეგრე და სამი რამ გავაკეთე:
1) დავაშლიფოვკე აპორნები (წინები) - 50 ლარი 2) ახალი კალოდკები - 100 ლარი 3) ჯიტკოსტი შევცვალე - 30 ლარი (გაშავებული იყო და ჰაერები ჰქონდა აღებული) აღარდ აკანკალებს და ქვასაით გახდა ტორმუზიც... |
|
|
![]() ![]() |