![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ეს თემა გავხსენი იმისთვის რომ ყველამ გამოვთქვათ მოსაზრებები მოცულობის გაზრდის სხვა და სხვა ხერხებზე ჩვენს სუბარუებზე.
გუშინ შოთასუბსამასი მახო და მე ვბჭობდით როგორ შეიძლება მოცულობის გაზრდა, რომელია ყველაზე ადვილი ჩვენთვის, რომელი ვარიანტი არის უფრო გამძლე და რას უნდა ვუფრთხილდეთ. ვარიანტები მოცულობის გასაზრდელად არის 3 1) ცილინდრის დიამტერის გაზრდა გაჩარხვით (საჭირო იქნება ახალი პორშნები, კალცოები) 2) კალენვალის ხოდის გაზრდა 3) ზედა 2 ერთად ![]() ვინაიდან ყველაზე იაფ ვარიანტად მეჩვენება პირველი ვარინატი პირველს ჩავუღრმავდი ![]() დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია ![]() იმისთვის რომ გავზარდოთ წვის კამერა საჭიროა ამ 92მილიმეტრიანი ცილინდრის გაგანივრება, მარა სადამდე შეიძლება გაგანივრება ისე რომ 1ბარის დაბერვაზე არ გაიბეროს ცილინდრი ![]() ეს არის ძველი ლეგასის ბლოკი. დააკვირDით წყლის კანალებს. ![]() ეს კი GC კუზაოში მყოფი ბლოკი (მგონი ამ კუზაოებში სხვა და სხვანაირი ბლოკებია) ![]() აუ მეზარება ამდენი წერა და ან გააგრძელეთ ან მერე მოვალ მუღამზე დამე გავაგრძელებ და ერთი კარგი თემაც გამოცხვება ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 2nd December 2009 - 16:35) [snapback]58816[/snapback] გაჩარხვა კი მაგარი გემაროია, ხელოსანიც გჭირდება ნორმალური და დიდი დიამეტრის პორშინებიც სავარაუდოდ უფრო ძვირი ეღირება გაგიკვირდება და ერთი ფასი აქვს ციტატა(juze @ 2nd December 2009 - 15:54) [snapback]58781[/snapback] სამწუხაროდ არ გამოვა მიხას დავენაცვლე რაც სენ გინდა 1- ეს დურალის ბლოკია და არ იჩარხება როგორ არ იჩარხება? აბა რატომ გამოდის რემონტნი კოლიცოები და პორშინები? 100% გეტყვით რომ იჩარხება უბრალოდ გამჩარხავ დანადგარს გააჩნია და გამჩარხავს. დგება 257-ის ღეძი და პოტშინებს ყრებს აჭრიან რომ დაბლა არ დაარტყას და ამ ყველაზე იაფიანი ვარიანტით გამოდის 2.1 გარდა მაგისა არის ასეთი კომპანია DARTON რომელიც სპეციალურად სუბარუსთვის და არ მარტო სუბარისთვის უშვებს მშრალ და სველ გილზებს. მშრალი გილზა მიმდინარე რემონტისთვისაა და არ სცდება არსებული გილზის ფასებ, აი სველი გილზა კი ძალიან მაგარი რამეა, ანუ თავის ქარხნული გილზა მთლიანად იხსნება და იპრესება ეს სპეც გილზა. გილზები 3 სხვადასხვა ხომისაა და დიამეტრი მერყეობს 89-დან 102 მილიმეტრამდე. თუმცა 102 მილიმეტრიანის საწყისი ზომა 97 მმ-ია და გადაჩარხვის შედეგად ადის 102-ზე. შედეგად ძრავი დაახლოებით გამოდის 2.8 და ეკუს, ტურბინას და ბენზინის სისტემას თუ შეცვლი 900-1000 ცხენამდე შეგიძლია აიყვანო ციტატა(PAINKILLER @ 2nd December 2009 - 16:35) [snapback]58816[/snapback] ბარადასთან კი არ უნდა იჩალიჩოს ეეეჰ, სამწუხაროდ აქ არ იქნება მაგის კლიენტი თორემ ისეთი სახელოსნოს აწყობა შეიძლება რომ ძალიან ბევრს არ ჩამოუვარდეს, უბრალოდ სადღაც 200 000 დაჯდება და საქართველოს პირობებში არამომგებიანია |
|
|