![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
მოკლედ რადიატორი უშვებს დაწებებულია სულ ეპოქსიტში ზის მაგრამ მაინც ხოდა საბოლოოდ რომ მოგვარდეს ეს პრობლემა ალუმინი მინდა გავაკეთო.
ზიომბო გააკეთა კარგია მაგრამ იქნებ უფრო იაფად იყოს ვინმე ვინც აკეთებს აბა ვინ რა იცის დაწერეთ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ცეო გასაგებია, რომ საჭიროა ტესტი. მაგრამ, თუ პრაკლადკა დამწვარია და შლანგებს ბერავს, ხუმფა უნდა გამოუშვას თუ არა ზედმეტი წნევა, ანუ შლანგი ხომ არ უნდა იყოს დაბერილი, მანქანა რომ ჩააქრო მაინც? ანუ ხუფმა უნდა გამოუშვას წნევა მიუხედავად იმისა რომ წყალში ჰაერის და მაღალი წნევაა?
რომ გამიკეთეს სამჯერ რადიატორი, იქვე დავქოქე, გავახურე და შლანგები არ იბერებოდა. იქიდან წამოსულმა სამსახურში მისვლისას კიდევ ვნახე შლანგი და არ იყო დაბერილი. რამდენიმე დრის მერე ვნახულობ და დაბერილია. |
|
|
![]() ![]() |