![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 237 რეგისტრ.: 2-September 13 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 3,650 ![]() |
SUBARU LEGACY TOURING WAGON რას წარმოადგენს? ვიცი რომ AWDია როგორც ყველა სუბარუ, VTD აქვს?(დიაგონალზე რო გადაჰყავს მაქნანა მგონი)
ფორესტერს სიგრძის გამო ჩამოუვარდება ალბათ გამავლობაში მაგრამ ძალიან დაბალ კლირენსიანი მოდელებია? დიზაინი მომწონს მაგრად და ფასიც ![]() http://www.beforward.jp/subaru/legacy-tour...9010/id/164128/ 2000 დოლარად რატომ იყიდება ფაქტიურად 2004-იანი მანქანა? სიგრძის გამო ყინულზე და წვიმაში როგორი მანევრი აქვს? საოჯახო მანქანად თუ გამოდგება? პადვესკა როგორი აქვს? მხოლოდ და მხოლოდ უტურბინო 2.0I მაქვს მხედველობაში. -------------------- #SUBARU LEGACY LANCASTER H6 GLG-767
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10 რეგისტრ.: 12-February 14 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,999 ![]() |
მე ჩამომივიდა სუბარუ ლეგასი ტოურინგ ვაგონი 2002.12 გამოშვება 2.0 პრასტოი ძრავით, მუქი ლურჯი 4 შეფასებით ,უნაკლო ვყიდი 3000 დოლარად (განუბაჯებელს) პოტიდან ტბილისამდე 7 ლიტრა დამიწვა 100 კმ.ზე დზაა მაგარია ბ-სპორტ კომპლექტაციით
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 237 რეგისტრ.: 2-September 13 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 3,650 ![]() |
ციტატა(shakuni777 @ May 6 2014, 12:56) [snapback]591253[/snapback] მე ჩამომივიდა სუბარუ ლეგასი ტოურინგ ვაგონი 2002.12 გამოშვება 2.0 პრასტოი ძრავით, მუქი ლურჯი 4 შეფასებით ,უნაკლო ვყიდი 3000 დოლარად (განუბაჯებელს) პოტიდან ტბილისამდე 7 ლიტრა დამიწვა 100 კმ.ზე დზაა მაგარია ბ-სპორტ კომპლექტაციით ტურინგ ვაგონი ცოტა სხვა თემაა, პასადკა იყო ჩემთვის პრიორიტეტული, ლანკასტერით დავისვენე იმენა, 22 სმ მაქვს ყველაზე დაბალი წერტილი ქვევიდან, ჯერ მუცლით არ დაწოლილა, წვიმა-ტალახი-სუფთა ტრასა ერთი ჩორტია გაზიდან ფეხის აუღებლად მიდის, და პდვესკა გინდ დაიჯერეთ გინდ არა 530-ზე რბილი აქვს, სხვისგან რო გამეგო სუბარუზე დავიკიდებდი იტყუებათქო მარა ორივე მანქანით ერთიდაიგივე გზის გავლა მიწევს. მოსახვევში დგომაზე, ტრაკის ქიცინზე საუბარი აღარაა საჭირო. ხმოვანიიზოლაცია არ აქვს ისეთი საშინელი როგორადაც ახასიათებდნენ. თუ აწეულია ფანჯრები არაფერი არ გაწუხებს, მაგრამ ჩაწეულზე აეროდინამიკა გახსენებს თავს სარკეებიდან როცა ქარის ხმაური ისმის. გაზის საკითხი ჯერ ჯერობით არ მაწუხებს, 11-12 ლიტრა ქალაქში ნორმალური სიარულით მშვენიერია, BMჭ-სთან შედარებით 2=3 ლიტრით ნაკლები კი არის მაგრამ სიარულიც შესაბამისად 100-ის ნაცვლად 85-ია და სულაც არ პროვოცირებს მანქანა სიჩქარის აკრეფაზე. მატორის ხმა არ ისმის არასდროს და ნიტო მომენტია შეგიძლია გეძინოს სალონში, ჩაჭერისას საკაიფოდ გარბის და ეფექტიც აქვს,იმას ვერ იტყვი ძროხა მანქანააო, 7.4 წმ-ით 100-მდე ბევრი თანამედროვე ოთხბორბლიანი ვერ დაიკვეხნის. დიზაინსაც ეჩვევა თვალი არაფერი კატასტროფა არაა ისეთი რაც სურათებშია ხოლმე. -------------------- #SUBARU LEGACY LANCASTER H6 GLG-767
|
|
|
![]() ![]() |