IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> SUBARU LEGACY TOURING WAGON, რას წარმოადგენს?
Warlord
გამოხმაურება Oct 4 2013, 11:24
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 237
რეგისტრ.: 2-September 13
მდებარ.: რუსთავი
მომხმარებელი № 3,650




SUBARU LEGACY TOURING WAGON რას წარმოადგენს? ვიცი რომ AWDია როგორც ყველა სუბარუ, VTD აქვს?(დიაგონალზე რო გადაჰყავს მაქნანა მგონი)
ფორესტერს სიგრძის გამო ჩამოუვარდება ალბათ გამავლობაში მაგრამ ძალიან დაბალ კლირენსიანი მოდელებია?
დიზაინი მომწონს მაგრად და ფასიც biggrin.gif

http://www.beforward.jp/subaru/legacy-tour...9010/id/164128/ 2000 დოლარად რატომ იყიდება ფაქტიურად 2004-იანი მანქანა? სიგრძის გამო ყინულზე და წვიმაში როგორი მანევრი აქვს? საოჯახო მანქანად თუ გამოდგება? პადვესკა როგორი აქვს? მხოლოდ და მხოლოდ უტურბინო 2.0I მაქვს მხედველობაში.


--------------------
#SUBARU LEGACY LANCASTER H6 GLG-767
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
shakuni777
გამოხმაურება May 6 2014, 11:56
გამოხმაურება #2


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10
რეგისტრ.: 12-February 14
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,999




მე ჩამომივიდა სუბარუ ლეგასი ტოურინგ ვაგონი 2002.12 გამოშვება 2.0 პრასტოი ძრავით, მუქი ლურჯი 4 შეფასებით ,უნაკლო ვყიდი 3000 დოლარად (განუბაჯებელს) პოტიდან ტბილისამდე 7 ლიტრა დამიწვა 100 კმ.ზე დზაა მაგარია ბ-სპორტ კომპლექტაციით
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Warlord
გამოხმაურება May 15 2014, 14:49
გამოხმაურება #3


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 237
რეგისტრ.: 2-September 13
მდებარ.: რუსთავი
მომხმარებელი № 3,650




ციტატა(shakuni777 @ May 6 2014, 12:56) [snapback]591253[/snapback]
მე ჩამომივიდა სუბარუ ლეგასი ტოურინგ ვაგონი 2002.12 გამოშვება 2.0 პრასტოი ძრავით, მუქი ლურჯი 4 შეფასებით ,უნაკლო ვყიდი 3000 დოლარად (განუბაჯებელს) პოტიდან ტბილისამდე 7 ლიტრა დამიწვა 100 კმ.ზე დზაა მაგარია ბ-სპორტ კომპლექტაციით

ტურინგ ვაგონი ცოტა სხვა თემაა, პასადკა იყო ჩემთვის პრიორიტეტული, ლანკასტერით დავისვენე იმენა, 22 სმ მაქვს ყველაზე დაბალი წერტილი ქვევიდან, ჯერ მუცლით არ დაწოლილა, წვიმა-ტალახი-სუფთა ტრასა ერთი ჩორტია გაზიდან ფეხის აუღებლად მიდის, და პდვესკა გინდ დაიჯერეთ გინდ არა 530-ზე რბილი აქვს, სხვისგან რო გამეგო სუბარუზე დავიკიდებდი იტყუებათქო მარა ორივე მანქანით ერთიდაიგივე გზის გავლა მიწევს. მოსახვევში დგომაზე, ტრაკის ქიცინზე საუბარი აღარაა საჭირო. ხმოვანიიზოლაცია არ აქვს ისეთი საშინელი როგორადაც ახასიათებდნენ. თუ აწეულია ფანჯრები არაფერი არ გაწუხებს, მაგრამ ჩაწეულზე აეროდინამიკა გახსენებს თავს სარკეებიდან როცა ქარის ხმაური ისმის. გაზის საკითხი ჯერ ჯერობით არ მაწუხებს, 11-12 ლიტრა ქალაქში ნორმალური სიარულით მშვენიერია, BMჭ-სთან შედარებით 2=3 ლიტრით ნაკლები კი არის მაგრამ სიარულიც შესაბამისად 100-ის ნაცვლად 85-ია და სულაც არ პროვოცირებს მანქანა სიჩქარის აკრეფაზე. მატორის ხმა არ ისმის არასდროს და ნიტო მომენტია შეგიძლია გეძინოს სალონში, ჩაჭერისას საკაიფოდ გარბის და ეფექტიც აქვს,იმას ვერ იტყვი ძროხა მანქანააო, 7.4 წმ-ით 100-მდე ბევრი თანამედროვე ოთხბორბლიანი ვერ დაიკვეხნის. დიზაინსაც ეჩვევა თვალი არაფერი კატასტროფა არაა ისეთი რაც სურათებშია ხოლმე.


--------------------
#SUBARU LEGACY LANCASTER H6 GLG-767
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Warlord   SUBARU LEGACY TOURING WAGON   Oct 4 2013, 11:24
BerG  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge