![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ესეიგი პრობლემა არის შემდეგში პადიომზე D-სი უკან მიგორავს, რა შეიძლება იყოს და არის თუ არა ეგრე სიარული კარობკისთვის დამღუპველი? გქონიათ ვინმეს ეგეთი შემთხვევა?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მე ვიცი რო რაც პეინამ დაწერა ფრიქციონებს ურხევს. და კიდე შეძლებისდაგვარად შუქნიშანზე რო გაცერდებით გადაიტანეთ N ში და ტორმუზით ნუ აწვალებთ D ში
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 4 2009, 10:05) [snapback]59311[/snapback] მე ვიცი რო რაც პეინამ დაწერა ფრიქციონებს ურხევს. და კიდე შეძლებისდაგვარად შუქნიშანზე რო გაცერდებით გადაიტანეთ N ში და ტორმუზით ნუ აწვალებთ D ში არა, შუქნიშანზე D-ში სჯობია იყოს ![]() ![]() მაგრამ აღმართზე უკვე ნაგრუზკა მიდის მატორზეც და კარობკაზეც.... მე ამ შემთხვევაში ვგულისხმობ იმ ვარიანტს როცა აღმართზე გაზით აჩერებ, ანუ როცა ძაან აღმართია და ის მექანიზმი რაც მანქანის აღმართზე გაჩერებას უზრუნველყოფს, უვკე აღარ არის საკმარისი ![]() იტოგში აღმართზე სჯობია ტორმუზით დაიჭირო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |