![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 21 რეგისტრ.: 26-June 11 მომხმარებელი № 2,099 ![]() |
ვეძებე მაგრამ ვერ ვნახე ესეთი თემა:
ფასში სხვაობა საშუალოდ 2 000 დოლარამდეა და ერთი შეხედვით სხვაობა პირველი თაობის ბოლო წლის (2001) მოდელებსა და ახალ თაობას (2002-2003) შორის მარტო გარეგნული ფარები ჩანს. სხვა რა განსხვავებაა ღირს მის გამო 2000-ით მეტის გადახდა? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1 რეგისტრ.: 17-May 14 მომხმარებელი № 4,270 ![]() |
სალამი ყველას.
2003 წლიანი ამერიკული 2,5 ფორესტრერი მყავს, ადრე 1999-იანი იაპონური მყავდა ტურბინით და თითქოს ის უფრო რბილი იყო სიარულში ვიდრე ეს ახალი, გიდრავლიკაც ბევრად რბილი ქონდა. წვა რაც იაპონურს ქონდა (14-15) ამასაც დაახლოებით იგივე აქვს (12-15) არადა ტურბინიანი უფრო სწრაფი იყო. მოკლედ მაინტერესებს თუ იცით აუთბექი რომ დავითრიო 2003-2005 წლიანი წვაში ალბათ სხვაობა არ ექნება (ანუ უფრო ნაკლებს ეჭვი მეპარება რომ წვავდეა) და სირბილით უფრო რბილი და ადამიანური არის? |
|
|
![]() ![]() |