![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
არაერთჯერ გაგვიგია და ყველამ ვიცით რომ სუბარუს სტუკის ძირითადი მიზეზი აქაური ბენზინის ხარისხია.
ვინაიდან ბოლომდე არ იწვება და დეტონაციებს აძლევს, დეტონაციის დატჩიკი ზაჟიგანიას აპოზდნებს და ლამბდასთან გასული დაუწვავი ვენზინი ლამბდას აჩვენებს რომ სმესი მდიდარია და ეკუ აღარიბებს. რის გამოს არაერთჯერ გვინახავს გახვრეტილი და დამდნარი პორშინები, დამწვარი კლეპნები და ძლიერი დეტონაციისგან დამტვრეული შატუნები. ეს კიდევ უფრი საშიში ხდება თუ ბუსტ კონტროლერი აყენია მანქანაზე იმიტომ რომ სტოკ მანქანაზე ეკუ როგორც კი დეტონაციას დააფიქსირებს , მაშინვე ვესტგეითს გახსნის და დააგდებს წნევას, ამით გადაარჩენს მატორს, მაგრამ როცა კონტროლერი აყენია, მაშინ, ვესტგეითის მართვას კონტროლერი იღებს თავის თავზე , მაგრამ საუკეთესო შემთხვევაში კონტროლერი უყურებს მარტო წნევას და ყველანაირი დანარჩენი პორობები მაგრად ჰკიდია, სანამ ჩვენს მიერ კონტროლერზე დაყენებულ ზღვარს არ მიაღწევს - მანანდე ვესტგეითს არ გახსნის ცოცხალი თავით. შედეგად ბევრად იზრდება გახვრეტილი და დამდნარი პორშინების საშიშროება. ამ საკითხზე ბევრი ფიქრის შედეგად გადავწყვიტე შემექმნა დატჩიკი (Pრიბორი) რომელიც სალონში დადგება სადმე, თუნდაც ისევე როგორც ბუსტის დატჩიკი დგება, ან ბუსტის დატჩიკშივე რომ ჩამონტაჟდეს ძალინ წითელი დიოდი, რომელიც დეტონაციის დაფიქსირების შემთხვევაში აინთება და გვაჩვენებს რომ დეტონაცია დაფიქსირდა. ამ დროს ჭკვიანი მძღოლი აუშვებს გაზს და მატორს სიცოცხლეს გაუხანგრძლივებს. სამწუხაროდ ამ მაჩვენებლის შექმნა ხარჯებთანაა დაკავშირებული და ამიტომ ვწერ წინასწარ რომ მაინტერესებს ამ პრიბორის მსურველები თუ იქნებიან მაშინ დავიწყებ ამ საკითხზე მუშაობას, თუ არა და ნამდვილად არ მიღირს 120$-იანი დატჩიკის შექმნაში 300-400-ის დახარჯვა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
nika
ციტატა(nika @ 4th December 2009 - 10:19) [snapback]59383[/snapback] შეცდომაა. დეტონაცია ხდება როცა საწვავი პირიქით, ძალიან სწრაფად იწვის. არაპროგნოზირებადი აფეთქების მსგავსი წვა ხდება ამ დროს. მართალი ხარ, მე მინდოდა მეთქვა რომ წვა არ ხდება და ხდება აფეთქება, ანუ თანაბრად კი არ იქვის ნაზავი, არამედ ერთიანად ფეთქდება და სწორედ ეგაა დეტონაცია. ციტატა(nika @ 4th December 2009 - 10:19) [snapback]59383[/snapback] დაბალი კომპრესიის მქონე ძრავში არ შეიძლება მაღალოქტანიანი ბენზინის ჩასხმა. ის უფრო ნელა იწვის ვიდრე დაბალოქტანიანი, და შედეგად დაუწვავი გამოდის გარეთ და აფუჭებს სარქველებს და ა.შ. მაღალი კომპრესიის მქონე ძრავში უფრო საშიშია დაბალი ოქტანობის ბენზინის ჩასხმა ვიდრე პირიქით. მატორს რომ ძალიან დიდ შეკუმშვის კოეფიციენტი აქვს ( კოპმრესია და შეკუშვის კოეფიციენტი არაა ერთიდაიგივე) დაბალი ხარისხის ბენზინზე დაახლოებით ისეთივე პრინციპი მოდის მოქმედებაში როგორიცაა დიზელის მატორზე, სადაც ნაზავის აფეთქებია ინიციატორი შეკუმშვაა და არა ნაპერწკალი. მოკლედ დეტონაცია დეტონაციაა და კარგი იქნება თუ დავაფიქსირებთ და თვალნათლივ დავინახავთ, იდეაში ამით ბენზინის შერჩევასაც გავაიოლებთ |
|
|