![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
არაერთჯერ გაგვიგია და ყველამ ვიცით რომ სუბარუს სტუკის ძირითადი მიზეზი აქაური ბენზინის ხარისხია.
ვინაიდან ბოლომდე არ იწვება და დეტონაციებს აძლევს, დეტონაციის დატჩიკი ზაჟიგანიას აპოზდნებს და ლამბდასთან გასული დაუწვავი ვენზინი ლამბდას აჩვენებს რომ სმესი მდიდარია და ეკუ აღარიბებს. რის გამოს არაერთჯერ გვინახავს გახვრეტილი და დამდნარი პორშინები, დამწვარი კლეპნები და ძლიერი დეტონაციისგან დამტვრეული შატუნები. ეს კიდევ უფრი საშიში ხდება თუ ბუსტ კონტროლერი აყენია მანქანაზე იმიტომ რომ სტოკ მანქანაზე ეკუ როგორც კი დეტონაციას დააფიქსირებს , მაშინვე ვესტგეითს გახსნის და დააგდებს წნევას, ამით გადაარჩენს მატორს, მაგრამ როცა კონტროლერი აყენია, მაშინ, ვესტგეითის მართვას კონტროლერი იღებს თავის თავზე , მაგრამ საუკეთესო შემთხვევაში კონტროლერი უყურებს მარტო წნევას და ყველანაირი დანარჩენი პორობები მაგრად ჰკიდია, სანამ ჩვენს მიერ კონტროლერზე დაყენებულ ზღვარს არ მიაღწევს - მანანდე ვესტგეითს არ გახსნის ცოცხალი თავით. შედეგად ბევრად იზრდება გახვრეტილი და დამდნარი პორშინების საშიშროება. ამ საკითხზე ბევრი ფიქრის შედეგად გადავწყვიტე შემექმნა დატჩიკი (Pრიბორი) რომელიც სალონში დადგება სადმე, თუნდაც ისევე როგორც ბუსტის დატჩიკი დგება, ან ბუსტის დატჩიკშივე რომ ჩამონტაჟდეს ძალინ წითელი დიოდი, რომელიც დეტონაციის დაფიქსირების შემთხვევაში აინთება და გვაჩვენებს რომ დეტონაცია დაფიქსირდა. ამ დროს ჭკვიანი მძღოლი აუშვებს გაზს და მატორს სიცოცხლეს გაუხანგრძლივებს. სამწუხაროდ ამ მაჩვენებლის შექმნა ხარჯებთანაა დაკავშირებული და ამიტომ ვწერ წინასწარ რომ მაინტერესებს ამ პრიბორის მსურველები თუ იქნებიან მაშინ დავიწყებ ამ საკითხზე მუშაობას, თუ არა და ნამდვილად არ მიღირს 120$-იანი დატჩიკის შექმნაში 300-400-ის დახარჯვა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა ერთი *** არაა? ნელი წვა უფრო ცუდად წვის იმიტაციას მიტოვებს, თითქოს ცუდად ეკიდება ცეცხლიო ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Dec 4 2009, 15:21) [snapback]59514[/snapback] PAINKILLER ნელი წვა უფრო ცუდად წვის იმიტაციას მიტოვებს, თითქოს ცუდად ეკიდება ცეცხლიო ![]() ![]() ხოდა მაღალი ოქტანობა ზუსტად ეგეთ პონტშია, დიზელივით იწვის ![]() ![]() ![]() პროსტო დიზელი რომ დაიწვას, უნდა ძალიან შეკუმშო, 20-25 აქვს დიზელის მატორს შეკუმშვის კოეფიციენტი ![]() ახლანდელი ტურბოდიზელები ბენზინიან მატორებს სჯობნიან სიმძლავრეშიც, თორქშიც და ეკონომიურობაშიც ![]() ტყუილად კი არ გამოუშვა სუბარუმ ტურბინიანი ბოქსერი დიზელზე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|