![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
არაერთჯერ გაგვიგია და ყველამ ვიცით რომ სუბარუს სტუკის ძირითადი მიზეზი აქაური ბენზინის ხარისხია.
ვინაიდან ბოლომდე არ იწვება და დეტონაციებს აძლევს, დეტონაციის დატჩიკი ზაჟიგანიას აპოზდნებს და ლამბდასთან გასული დაუწვავი ვენზინი ლამბდას აჩვენებს რომ სმესი მდიდარია და ეკუ აღარიბებს. რის გამოს არაერთჯერ გვინახავს გახვრეტილი და დამდნარი პორშინები, დამწვარი კლეპნები და ძლიერი დეტონაციისგან დამტვრეული შატუნები. ეს კიდევ უფრი საშიში ხდება თუ ბუსტ კონტროლერი აყენია მანქანაზე იმიტომ რომ სტოკ მანქანაზე ეკუ როგორც კი დეტონაციას დააფიქსირებს , მაშინვე ვესტგეითს გახსნის და დააგდებს წნევას, ამით გადაარჩენს მატორს, მაგრამ როცა კონტროლერი აყენია, მაშინ, ვესტგეითის მართვას კონტროლერი იღებს თავის თავზე , მაგრამ საუკეთესო შემთხვევაში კონტროლერი უყურებს მარტო წნევას და ყველანაირი დანარჩენი პორობები მაგრად ჰკიდია, სანამ ჩვენს მიერ კონტროლერზე დაყენებულ ზღვარს არ მიაღწევს - მანანდე ვესტგეითს არ გახსნის ცოცხალი თავით. შედეგად ბევრად იზრდება გახვრეტილი და დამდნარი პორშინების საშიშროება. ამ საკითხზე ბევრი ფიქრის შედეგად გადავწყვიტე შემექმნა დატჩიკი (Pრიბორი) რომელიც სალონში დადგება სადმე, თუნდაც ისევე როგორც ბუსტის დატჩიკი დგება, ან ბუსტის დატჩიკშივე რომ ჩამონტაჟდეს ძალინ წითელი დიოდი, რომელიც დეტონაციის დაფიქსირების შემთხვევაში აინთება და გვაჩვენებს რომ დეტონაცია დაფიქსირდა. ამ დროს ჭკვიანი მძღოლი აუშვებს გაზს და მატორს სიცოცხლეს გაუხანგრძლივებს. სამწუხაროდ ამ მაჩვენებლის შექმნა ხარჯებთანაა დაკავშირებული და ამიტომ ვწერ წინასწარ რომ მაინტერესებს ამ პრიბორის მსურველები თუ იქნებიან მაშინ დავიწყებ ამ საკითხზე მუშაობას, თუ არა და ნამდვილად არ მიღირს 120$-იანი დატჩიკის შექმნაში 300-400-ის დახარჯვა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(nika @ 4th December 2009 - 22:21) [snapback]59781[/snapback] წერია რითი შეიძლება დეტონაციის თავიდან არიდება. წვის კამერის ფორმა, წყლის შერევა. ეგრ, გალოვკის გაგრილება და ა.შ. კამერის ფორმა როგორ უნდა შეიცვალოს ისე რომ სასურველი შედეგი მივიღოთ ეგ ნამდვილად არ ვიცი. გალოვკის გაგრილება ალბათ ჩვენთან არ გამოვა და წყლის შერევაზე უამრავი განსხვავებული აზრია, მაგის გაკეთება მინდოდა თავის დროზე ატმო მატორზე, მაგრამ ბევრი კითხვის შემდეგ გადავიფიქრე, ეს იმდენად ადრე იყო რომ ახლა ნაღდად არ მახსოვს წყლის შესხმის უარყოფითი მხარეები, მაგრამ რაც წავიკითხე ყველაზე ეფექტურია ნაზავის იონიზაცია, მანდ დეტონაციაც გამორიცხულია და მქკ-ც იმატებ სერიოზულად. თუმცა ამ მეთოდის გამოწენება უკვე არსებლ ძრავში თითქმის შეუძლებელია, ისევე როგორც დავუშვათ გალოვკის გაგრილება. სამწუხაროდ გვაქვს ასეთი მოცემულობა როგორიცაა დეტონაცია და თუ მის პრევენციას ვერ ვაკეთებთ მაშინ დეტექცია მაინც უნდა გავაკეთოთ რომ მატორები არ გავხეთქოთ. ციტატა(RACKER @ 4th December 2009 - 20:22) [snapback]59674[/snapback] ყველა ვარიანტში ექნება იმპულსის სიგრძეს აზრი. და წაბვის ცვლილებაზე კიარა კაკრას იმპულსის სიგრძეზე იქნება დამოკიდებული რაღაც არა მგონია ეგრე იყოს, იმპულს სიგანეც აქვს და სიმაღლეც, დდ რომ ციფრული იყოს მაშინ იმპულსის სიგანე შეიცვლებოდა და ამ შემთხვევაში დდ მხოლოდ მიკროფონია და აქ იმპულსის სიმაღლე იცვლება. ეს ჯერჯერობიტთ ვარაუდია და სანამ უშუალოდ ექსპერიმენტს არ დავაყენებთ მანამდე ტყუილად ვილაპარაკებთ. კვირას თუ გეცლება შენი დამჭირდები ოსცილოგრაფით და ინვერტორით. ოსცილოგრაფის დელიტელიც თუ გაქვს მაშინ ლაპტოპზე შევაერთოთ და ჩავიწეროთ |
|
|