![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
სალამი
ალბათ ყველამ იცით რამდენი ჩალიჩი და წვალება სჭირდება ზოგადად სუბარუზე სვეჩების შეცვლას, და ათჯერ უფრო რთულადაა საქმე 3.0 H6 ძრავის შემთხვევაში. იმდენად სივიწროვეა რომ ფაქტირუად შეუძლებელია მიდგომა. დღეს მეორედ შევცვალე უკვე ჩემს 3.0 ლეგასზე სვეჩები. პირველად როდესაც შევცვალე დაახლოებით 5 საათი მოუნდი, ყველაფერი დავშალე, ამოვიღე და დავიტანჯე, დაჟე პადმატორნებიდანაც ჩავხსენი ძრავი რომ მე6 სვეჩს მივდგომოდი.(კაპოტიდან ვჩალიჩობდი) დღეს პადიომნიკზე ავწიე და ისე ვიჩალიჩე და თავი ბოლო დამჭირდა საათ ნახევარი. ასე რომ იცოდეთ ვისაც დაგჭირდებათ ზემოდან არ ეწვალოთ. ქვემოდან იდეალურად გამოდის ეგ საქმე. ხო აქვე დავძენ, ის პრობლემატური მე6 სვეჩის ბაბინა ამ შემთხვევაშიც რთული გამოსაღებია, პირველ რიგში შტეკერი გააძრეთ სანამ გამოიღებთ ბუდიდან მაგ ბაბინას და შემდეგ შედარებით ადვიალდ გამოვა. აბა წარმატებები. ესეც ფოტოები და ვიდეო მასალა YOUTUBE დან. ,,გააკეთე შენით'' განყოფილებაში მინდოდა გამეხსნა მაგრამ ვერ გავხსენი იქ თემა... ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
VADA
რა უნდა მეცადა რომ?! ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |