![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ადრე თუ გვიან, ნებისმიერი ადამიანი, რომელიც სპორტულ მანქანას აწყობს, ან უბრალოდ ცოტათი მეტს ითხოვს მანქანისგან, მიდის შემდეგ კითხვამდე:
შევცვალო თუ არა კოლექტორი ? რას მომცემს ? ბევრი ფირმის კოლექტორების შეცვლით მიღებული შედეგების საფუძველზე გამოყვანილია საშუალო შედეგი: სიმძლავრის მატება 15 ერთეულით და თორქისა 20 ერთეულით მაგრამ ეს განსხვავებულია მანქანის მოდელის და მარკის მიხედვით, ასევე კოლექტორის დიზაინის მიხედვითაც. რადგან, ბევრი მწარმოებელი კოლექტორთან ერთად რეკომენდაციას უწევს აფფაიფის შეცვლასას. ძირითადი განსხვავება, კოლექტორებს შორის არის, მათი სიგრძე. ანუ თანაბარი სიგრძით არის თუ არათანაბარი. თანაბარი ნიშნავს, როცა ორივე გალოვკიდან გამოსული გამონაბოლქვი, თანაბარ მანძილს გადის ტურბინამდე. არათანაბარი სიგრძის კოლექტორის შემთხვევაში, მარჯვენა კოლექტორიდან უფრო ნაკლები მანძილია ტურბინამდე, ვიდრე მარცხენა გალოვკიდან. ![]() ამ სურათზე ნათლად ჩანს თუ რამხელა განსხვავებაა სტოკ კოლექტორსა და პერინის, თანაბარი სიგრძის მქონე კოლექტორს შორის. ![]() ესეც სხვა იმედია პლიუსებს ვხედავთ ![]() 1. დაახლოებით 300–500 აბაროტით გვიანი სპული. თუმცა, თუ სტოკი კოლექტორი სიძლავრეს კლავს დაბლებზე, არასტოკი გვაძლევს იმის საშუალებს რომ სიმძლავრე გამოვიყენოთ მაღლებზე. გააჩნია კოლექტორსის შიდა დიამეტრსაც. 2. ძრავის ხმა იცვლება. ნაკლებად ექნება მანქანას ბოქსერის შეუდარებელი ხმა ![]() ![]() საინტერესოა, სტოკის პორტირების შემთხვევაში რას მივიღებთ. P.S. დანარჩენი თანაბრად განვავრცოთ ჯობია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
TRULOVI
ციტატა(Black Jo @ 24th June 2014 - 02:10) [snapback]600087[/snapback] კოლეკტორი რომ ქონოდა მაღლებზეც უფრო კარგად ივლიდა ლაშასთან +1 გაცილებით კარგად ![]() Black Jo ციტატა(Black Jo @ 24th June 2014 - 02:10) [snapback]600087[/snapback] მაგრამ გასნხვავება რა არის არათანაბარ კოლეკტორსა და თანაბარს შორის გარდა ტრუბების სიგრძისა? უპირატესობა თანაბრის და არათანაბარის? სტოკი ხო არათანაბარია ? არასტოკი კიდევ თანაბარი ? ჰოდა შეადარე ეხლა თანაბარი არათანაბარს და მიხვდები პასუხს ![]() ციტატა(Black Jo @ 24th June 2014 - 02:10) [snapback]600087[/snapback] რატომ მოყვება სტოკში სუბარუს არათანაბარი? ალბათ იმიტომ, რომ დაბლებიდანვე დასპულოს, რაც სტოკი ტურბინისთვისაც კარგია. ალბათ, ეგრეა გაანგარისებული თავიდანვე, მაგრამ როცა მეტი გინდა მანქანისგან, ჯობია თანაბარი დაააყენო ![]() TRULOVI ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 02:13) [snapback]600088[/snapback] ასევე კიდე რამოდენიმე დიდ ტურბინიანი ფორიკები სანამ დაისპულებოდნენ 3400 დან მე უკვე ფულ ბუსტზე ვიყავი ეგენიკიდე მაგ დროს იწყებდნენ რამის გახსნას მაგას დაუმატე კოლექტორის 400 500 აბაროტი და ეგაა ძაან ზეპირად ლაპარაკობ. მხოლოდ კოლექტორი რო ჰქონდა მერაბას შეცვლილი, მაგის გამო არ გაგისწრია შენ. მანდ სულ სხვა მიზეზებიც იყო, რომელმაც გადაწონა კოლექტორის პლიუსები. |
|
|