![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ადრე თუ გვიან, ნებისმიერი ადამიანი, რომელიც სპორტულ მანქანას აწყობს, ან უბრალოდ ცოტათი მეტს ითხოვს მანქანისგან, მიდის შემდეგ კითხვამდე:
შევცვალო თუ არა კოლექტორი ? რას მომცემს ? ბევრი ფირმის კოლექტორების შეცვლით მიღებული შედეგების საფუძველზე გამოყვანილია საშუალო შედეგი: სიმძლავრის მატება 15 ერთეულით და თორქისა 20 ერთეულით მაგრამ ეს განსხვავებულია მანქანის მოდელის და მარკის მიხედვით, ასევე კოლექტორის დიზაინის მიხედვითაც. რადგან, ბევრი მწარმოებელი კოლექტორთან ერთად რეკომენდაციას უწევს აფფაიფის შეცვლასას. ძირითადი განსხვავება, კოლექტორებს შორის არის, მათი სიგრძე. ანუ თანაბარი სიგრძით არის თუ არათანაბარი. თანაბარი ნიშნავს, როცა ორივე გალოვკიდან გამოსული გამონაბოლქვი, თანაბარ მანძილს გადის ტურბინამდე. არათანაბარი სიგრძის კოლექტორის შემთხვევაში, მარჯვენა კოლექტორიდან უფრო ნაკლები მანძილია ტურბინამდე, ვიდრე მარცხენა გალოვკიდან. ![]() ამ სურათზე ნათლად ჩანს თუ რამხელა განსხვავებაა სტოკ კოლექტორსა და პერინის, თანაბარი სიგრძის მქონე კოლექტორს შორის. ![]() ესეც სხვა იმედია პლიუსებს ვხედავთ ![]() 1. დაახლოებით 300–500 აბაროტით გვიანი სპული. თუმცა, თუ სტოკი კოლექტორი სიძლავრეს კლავს დაბლებზე, არასტოკი გვაძლევს იმის საშუალებს რომ სიმძლავრე გამოვიყენოთ მაღლებზე. გააჩნია კოლექტორსის შიდა დიამეტრსაც. 2. ძრავის ხმა იცვლება. ნაკლებად ექნება მანქანას ბოქსერის შეუდარებელი ხმა ![]() ![]() საინტერესოა, სტოკის პორტირების შემთხვევაში რას მივიღებთ. P.S. დანარჩენი თანაბრად განვავრცოთ ჯობია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა გაცილებით კარგად ვერ წავიდოდა და აგიხსნი რატომაც 2 იდენტური მანქანა ავიღთ 1 სიჩქარიდან 2 სიჩქარიდან სტოკ კოლექტორიანი მანქანა იმენა გაასწრებს დაწევის შანსიც კი არაა მაგრამ აი რო ჩაადგან 130 დან 150 დან უკვე კოლექტორშეცვლილი გავა აგერ ტაიპერასაც ეყენა დანასტროიკებულ დაბუსტულზე მაჩურას გადაბუსტულზე მაგრამ 220 240 მდე სტოკი კოლექტორი ბევრად მაგარი მასტი იყო ვიდრე ტუნინგოვი მეც მეყენამარამე დიდ სიჩქარეზე ვერ მივდიოდი რამანქანებსაც 2 მანქანას ვასწრებდი აქეთ მასწრებდნენ 2 მანქანას მერე ![]() მარა აი 100ებიდან რო ვდგებოდით ანუ ზაან მაღლებიდან რაძი მუღამა გავდიოდიო ოღონდ ოდნავ ციტატა ძაან ზეპირად ლაპარაკობ. მხოლოდ კოლექტორი რო ჰქონდა მერაბას შეცვლილი, მაგის გამო არ გაგისწრია შენ. მანდ სულ სხვა მიზეზებიც იყო, რომელმაც გადაწონა კოლექტორის პლიუსები. კოლექტპორიარ ეყენა უბრალოდ დიდი ტურბინა ეყენა მარა რააზრიაქვს მაგას გვიან გახსნა გვიან გახსნაა დაჟე დიდ ტურბინას უფრო უნდაამოექაჩა ვიდრე დიდ კოლექტორს ![]() |
|
|