IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> შევცვალოთ თუ არა კოლექტორები ?
VADA
გამოხმაურება Jun 23 2014, 23:44
გამოხმაურება #1


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




ადრე თუ გვიან, ნებისმიერი ადამიანი, რომელიც სპორტულ მანქანას აწყობს, ან უბრალოდ ცოტათი მეტს ითხოვს მანქანისგან, მიდის შემდეგ კითხვამდე:

შევცვალო თუ არა კოლექტორი ?
რას მომცემს ?

ბევრი ფირმის კოლექტორების შეცვლით მიღებული შედეგების საფუძველზე გამოყვანილია საშუალო შედეგი:

სიმძლავრის მატება 15 ერთეულით და თორქისა 20 ერთეულით

მაგრამ ეს განსხვავებულია მანქანის მოდელის და მარკის მიხედვით, ასევე კოლექტორის დიზაინის მიხედვითაც. რადგან, ბევრი მწარმოებელი კოლექტორთან ერთად რეკომენდაციას უწევს აფფაიფის შეცვლასას.

ძირითადი განსხვავება, კოლექტორებს შორის არის, მათი სიგრძე. ანუ თანაბარი სიგრძით არის თუ არათანაბარი.
თანაბარი ნიშნავს, როცა ორივე გალოვკიდან გამოსული გამონაბოლქვი, თანაბარ მანძილს გადის ტურბინამდე. არათანაბარი სიგრძის კოლექტორის შემთხვევაში, მარჯვენა კოლექტორიდან უფრო ნაკლები მანძილია ტურბინამდე, ვიდრე მარცხენა გალოვკიდან.




ამ სურათზე ნათლად ჩანს თუ რამხელა განსხვავებაა სტოკ კოლექტორსა და პერინის, თანაბარი სიგრძის მქონე კოლექტორს შორის.




ესეც სხვა


იმედია პლიუსებს ვხედავთ smile.gif მაგრამ აქვს მინუსიც:

1. დაახლოებით 300–500 აბაროტით გვიანი სპული. თუმცა, თუ სტოკი კოლექტორი სიძლავრეს კლავს დაბლებზე, არასტოკი გვაძლევს იმის საშუალებს რომ სიმძლავრე გამოვიყენოთ მაღლებზე. გააჩნია კოლექტორსის შიდა დიამეტრსაც.

2. ძრავის ხმა იცვლება. ნაკლებად ექნება მანქანას ბოქსერის შეუდარებელი ხმა smile.gif მაგრამ ვისაც ტვინსკროლი ტურბინა აქვს, მისთვის აუცილებელია კოლექტორის შეცვლა. ტურბინის უკეთესი მუშაობისთვის. თან ხმის არც თუ დიდი ცვლილება შეიმჩნევა ამ დროს smile.gif


საინტერესოა, სტოკის პორტირების შემთხვევაში რას მივიღებთ.






P.S. დანარჩენი თანაბრად განვავრცოთ ჯობია smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
TRULOVI
გამოხმაურება Jun 24 2014, 01:21
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




ციტატა
გაცილებით კარგად


ვერ წავიდოდა და აგიხსნი რატომაც


2 იდენტური მანქანა ავიღთ 1 სიჩქარიდან 2 სიჩქარიდან სტოკ კოლექტორიანი მანქანა იმენა გაასწრებს დაწევის შანსიც კი არაა


მაგრამ აი რო ჩაადგან 130 დან 150 დან უკვე კოლექტორშეცვლილი გავა


აგერ ტაიპერასაც ეყენა დანასტროიკებულ დაბუსტულზე მაჩურას გადაბუსტულზე მაგრამ 220 240 მდე სტოკი კოლექტორი ბევრად მაგარი მასტი იყო ვიდრე ტუნინგოვი


მეც მეყენამარამე დიდ სიჩქარეზე ვერ მივდიოდი რამანქანებსაც 2 მანქანას ვასწრებდი აქეთ მასწრებდნენ 2 მანქანას მერე sad.gif 1 2 სიჩქარე

მარა აი 100ებიდან რო ვდგებოდით ანუ ზაან მაღლებიდან რაძი მუღამა გავდიოდიო ოღონდ ოდნავ

ციტატა
ძაან ზეპირად ლაპარაკობ. მხოლოდ კოლექტორი რო ჰქონდა მერაბას შეცვლილი, მაგის გამო არ გაგისწრია შენ. მანდ სულ სხვა მიზეზებიც იყო, რომელმაც გადაწონა კოლექტორის პლიუსები.


კოლექტპორიარ ეყენა უბრალოდ დიდი ტურბინა ეყენა მარა რააზრიაქვს მაგას გვიან გახსნა გვიან გახსნაა დაჟე დიდ ტურბინას უფრო უნდაამოექაჩა ვიდრე დიდ კოლექტორს wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
VADA   შევცვალოთ თუ არა კოლექტორები ?   Jun 23 2014, 23:44
TRULOVI   Jun 24 2014, 00:32
VADA   TRULOVI მაგ თემაში ს...   Jun 24 2014, 00:40
TRULOVI   VADA გააჩნია რა ტუ...   Jun 24 2014, 00:47
VADA   TRULOVI
  Jun 24 2014, 01:08
Black Jo   VADA ინტერესნი თემ...   Jun 24 2014, 01:10
TRULOVI  
ციტატ...   Jun 24 2014, 01:13
VADA   TRULOVI
ციტატ...   Jun 24 2014, 01:21
VADA   TRULOVI მოდი აბა ამა...   Jun 24 2014, 01:23
TRULOVI   VADA მტავარია რეალ...   Jun 24 2014, 01:27
VADA   TRULOVI
VADA   Black Jo
ციტატ...   Jun 25 2014, 09:02
Black Jo  
ციტატ...   Jun 26 2014, 10:03
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge