![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ადრე თუ გვიან, ნებისმიერი ადამიანი, რომელიც სპორტულ მანქანას აწყობს, ან უბრალოდ ცოტათი მეტს ითხოვს მანქანისგან, მიდის შემდეგ კითხვამდე:
შევცვალო თუ არა კოლექტორი ? რას მომცემს ? ბევრი ფირმის კოლექტორების შეცვლით მიღებული შედეგების საფუძველზე გამოყვანილია საშუალო შედეგი: სიმძლავრის მატება 15 ერთეულით და თორქისა 20 ერთეულით მაგრამ ეს განსხვავებულია მანქანის მოდელის და მარკის მიხედვით, ასევე კოლექტორის დიზაინის მიხედვითაც. რადგან, ბევრი მწარმოებელი კოლექტორთან ერთად რეკომენდაციას უწევს აფფაიფის შეცვლასას. ძირითადი განსხვავება, კოლექტორებს შორის არის, მათი სიგრძე. ანუ თანაბარი სიგრძით არის თუ არათანაბარი. თანაბარი ნიშნავს, როცა ორივე გალოვკიდან გამოსული გამონაბოლქვი, თანაბარ მანძილს გადის ტურბინამდე. არათანაბარი სიგრძის კოლექტორის შემთხვევაში, მარჯვენა კოლექტორიდან უფრო ნაკლები მანძილია ტურბინამდე, ვიდრე მარცხენა გალოვკიდან. ![]() ამ სურათზე ნათლად ჩანს თუ რამხელა განსხვავებაა სტოკ კოლექტორსა და პერინის, თანაბარი სიგრძის მქონე კოლექტორს შორის. ![]() ესეც სხვა იმედია პლიუსებს ვხედავთ ![]() 1. დაახლოებით 300–500 აბაროტით გვიანი სპული. თუმცა, თუ სტოკი კოლექტორი სიძლავრეს კლავს დაბლებზე, არასტოკი გვაძლევს იმის საშუალებს რომ სიმძლავრე გამოვიყენოთ მაღლებზე. გააჩნია კოლექტორსის შიდა დიამეტრსაც. 2. ძრავის ხმა იცვლება. ნაკლებად ექნება მანქანას ბოქსერის შეუდარებელი ხმა ![]() ![]() საინტერესოა, სტოკის პორტირების შემთხვევაში რას მივიღებთ. P.S. დანარჩენი თანაბრად განვავრცოთ ჯობია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 02:21) [snapback]600090[/snapback] 2 იდენტური მანქანა ავიღთ 1 სიჩქარიდან 2 სიჩქარიდან სტოკ კოლექტორიანი მანქანა იმენა გაასწრებს დაწევის შანსიც კი არაა სტოკზე არ არის საუბარი ჯერესერთი, შევთანხმდეთ ამაზე, სტოკ ტურბოზე, სტოკ წნევაზე და ვაბშე სტოკ მანქანაზე რატომ უნდა შევცვალო კოლეკტორი გამაგებინე ერთი? ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 02:21) [snapback]600090[/snapback] აგერ ტაიპერასაც ეყენა დანასტროიკებულ დაბუსტულზე მაჩურას გადაბუსტულზე მაგრამ 220 240 მდე სტოკი კოლექტორი ბევრად მაგარი მასტი იყო ვიდრე ტუნინგოვი ვინ ვის ასწრებდა აქ ვერ გავიგე შენი სიტყვებიდან ![]() თუ მაჩურა ასწრებდა მაშინ იასნია იმიტომ რომ ყველამ კარგად ვიცით რამდენს ადერინებდა მაჩურა მაგ ტურბოს ეს პირველი, მეორედ რამდენჯერ დაიშალა მაჩურას ძრავიც და ტურბოც ეგეც მიათვალე და ეხლა ლაშას იმპრეზა რომ 1.3 იყო დანასტროიკებული ის რამდენჯერ დაიშალა და აიწყო? არცერთხელ... და მესამე რატომ დააპორტირეი გალოვკები? სტოკი არ გეყოფოდა? იგივეა აქაც, როცა ფლოუ იზრდება ასევე გამომსვლელსაც უნდა გაზრდა თორე ყველაფერი წყალში გადაყრილი გამოგივა, სტოკ კოლეკტორში როგორ უნდა გაატარო იმდენი ჰაერი რაც გათვლილი არ არის და არ ეტევა შენი დაპორტირებული გალოვკებიდან გამოსული? შესაბამისად მიაწვება ეგ ყველაფერი ისევ უკან შენს გალოვკებს. აუ გათენება მომიწევს როგორც ვატყობ მე ეხლა ამ დისკუსიაში ლაშასთან ჩემთან გაცილებით უფრო დიდი ტურბინა აყენია ვიდრე მერაბასთან ეყენა, ჩემი 4500 აბაროტზე უკავე გაცილებულია ყველანაირ ბუსტს და პახოდუ კოელკტორებიც შეცვლილი მაქვს, მერაბასი კიდევ 4000-ზე სპულავდა, რას უნდა დავაბრალოდ ეხლა მერაბას ტურბინას თუ სხვა რამეს? კოლეკტორი გამოცვლა კარგია როცა ფლოუ იზრდება, შესაბამისა ბუსტს ზრდი ესეიგი ფლოუსაც ზრდი |
|
|