![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ადრე თუ გვიან, ნებისმიერი ადამიანი, რომელიც სპორტულ მანქანას აწყობს, ან უბრალოდ ცოტათი მეტს ითხოვს მანქანისგან, მიდის შემდეგ კითხვამდე:
შევცვალო თუ არა კოლექტორი ? რას მომცემს ? ბევრი ფირმის კოლექტორების შეცვლით მიღებული შედეგების საფუძველზე გამოყვანილია საშუალო შედეგი: სიმძლავრის მატება 15 ერთეულით და თორქისა 20 ერთეულით მაგრამ ეს განსხვავებულია მანქანის მოდელის და მარკის მიხედვით, ასევე კოლექტორის დიზაინის მიხედვითაც. რადგან, ბევრი მწარმოებელი კოლექტორთან ერთად რეკომენდაციას უწევს აფფაიფის შეცვლასას. ძირითადი განსხვავება, კოლექტორებს შორის არის, მათი სიგრძე. ანუ თანაბარი სიგრძით არის თუ არათანაბარი. თანაბარი ნიშნავს, როცა ორივე გალოვკიდან გამოსული გამონაბოლქვი, თანაბარ მანძილს გადის ტურბინამდე. არათანაბარი სიგრძის კოლექტორის შემთხვევაში, მარჯვენა კოლექტორიდან უფრო ნაკლები მანძილია ტურბინამდე, ვიდრე მარცხენა გალოვკიდან. ![]() ამ სურათზე ნათლად ჩანს თუ რამხელა განსხვავებაა სტოკ კოლექტორსა და პერინის, თანაბარი სიგრძის მქონე კოლექტორს შორის. ![]() ესეც სხვა იმედია პლიუსებს ვხედავთ ![]() 1. დაახლოებით 300–500 აბაროტით გვიანი სპული. თუმცა, თუ სტოკი კოლექტორი სიძლავრეს კლავს დაბლებზე, არასტოკი გვაძლევს იმის საშუალებს რომ სიმძლავრე გამოვიყენოთ მაღლებზე. გააჩნია კოლექტორსის შიდა დიამეტრსაც. 2. ძრავის ხმა იცვლება. ნაკლებად ექნება მანქანას ბოქსერის შეუდარებელი ხმა ![]() ![]() საინტერესოა, სტოკის პორტირების შემთხვევაში რას მივიღებთ. P.S. დანარჩენი თანაბრად განვავრცოთ ჯობია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
Black Jo
ციტატა თუ მაჩურა ასწრებდა მაშინ იასნია იმიტომ რომ ყველამ კარგად ვიცით რამდენს ადერინებდა მაჩურა მაგ ტურბოს ეს პირველი, მეორედ რამდენჯერ დაიშალა მაჩურას ძრავიც და ტურბოც ეგეც მიათვალე და ეხლა ლაშას იმპრეზა რომ 1.3 იყო დანასტროიკებული ის რამდენჯერ დაიშალა და აიწყო? არცერთხელ... ერთმანეთშიკიარ დადგნენ?> როსტა რო მიაყენეს დაანასტროიკეს გასინჯეს რო მოხსნეს მიანასტროიკეს დაგაინჯეს უფრო უკეტესი იყო სტოკი კოლექტორი მაჩურამ კიდე ძალითდასტუკა ის ძრავი 8Kზე არიყო ნასტროიკადა 8K დატრიალა მანამდე 5 თვე ყოველდღე ნათებასთან იყო კაროჩემე დავას არ ვაპირებ ვინც ტესტავდა და გაუტესტია რაღაც ეტაპზე სტოკი კოლექტორი ჯობია რაღაცეტაპზე არასტოკი მთავარია მანქანისგან რაგინდა დაბლებითუ მაღლები დამაღლებს რას ეძახითმე ვეძახი მაღლებს 240+ 300მდე როცა წახვალ იმიტომ რო ბანზე 300+ მიდის უკვე გაზები სუბარუთი კიდე ვერ წახვალ მაგ სიჩქარეზე მაქსიმუმ 230 240 გაუქაჩო ისიც იმიტომ რო დაბლებზე მოუგო ბევრიდა სანამ დაგეწევა წინ დარჩე დაბლებზე მეტი რო ვერ მოუგო კარგად ბრძანდებოდე |
|
|