![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ადრე თუ გვიან, ნებისმიერი ადამიანი, რომელიც სპორტულ მანქანას აწყობს, ან უბრალოდ ცოტათი მეტს ითხოვს მანქანისგან, მიდის შემდეგ კითხვამდე:
შევცვალო თუ არა კოლექტორი ? რას მომცემს ? ბევრი ფირმის კოლექტორების შეცვლით მიღებული შედეგების საფუძველზე გამოყვანილია საშუალო შედეგი: სიმძლავრის მატება 15 ერთეულით და თორქისა 20 ერთეულით მაგრამ ეს განსხვავებულია მანქანის მოდელის და მარკის მიხედვით, ასევე კოლექტორის დიზაინის მიხედვითაც. რადგან, ბევრი მწარმოებელი კოლექტორთან ერთად რეკომენდაციას უწევს აფფაიფის შეცვლასას. ძირითადი განსხვავება, კოლექტორებს შორის არის, მათი სიგრძე. ანუ თანაბარი სიგრძით არის თუ არათანაბარი. თანაბარი ნიშნავს, როცა ორივე გალოვკიდან გამოსული გამონაბოლქვი, თანაბარ მანძილს გადის ტურბინამდე. არათანაბარი სიგრძის კოლექტორის შემთხვევაში, მარჯვენა კოლექტორიდან უფრო ნაკლები მანძილია ტურბინამდე, ვიდრე მარცხენა გალოვკიდან. ![]() ამ სურათზე ნათლად ჩანს თუ რამხელა განსხვავებაა სტოკ კოლექტორსა და პერინის, თანაბარი სიგრძის მქონე კოლექტორს შორის. ![]() ესეც სხვა იმედია პლიუსებს ვხედავთ ![]() 1. დაახლოებით 300–500 აბაროტით გვიანი სპული. თუმცა, თუ სტოკი კოლექტორი სიძლავრეს კლავს დაბლებზე, არასტოკი გვაძლევს იმის საშუალებს რომ სიმძლავრე გამოვიყენოთ მაღლებზე. გააჩნია კოლექტორსის შიდა დიამეტრსაც. 2. ძრავის ხმა იცვლება. ნაკლებად ექნება მანქანას ბოქსერის შეუდარებელი ხმა ![]() ![]() საინტერესოა, სტოკის პორტირების შემთხვევაში რას მივიღებთ. P.S. დანარჩენი თანაბრად განვავრცოთ ჯობია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
TRULOVI
ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 12:14) [snapback]600151[/snapback] მაგაზე მაღლები მოკვდება იმიტომ რო სტოკზე წვრილია შენი ტურბინა საკმაოდ მძლავრია იმისთვის, რომ მაღლებზე არ მოკვდეს. ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 12:14) [snapback]600151[/snapback] კაროჩე რაკერასი უფრო მჯერა და რაც თვალით მაქვს ნანახი იმისი ვიდრე ვირტუალ დინოების შენ რეალური დინოსიც არ გჯერა. არც ერთი ზევით დადებული გრაფიკი ვირტუალური არაა. ციტატა(TRULOVI @ 24th June 2014 - 12:14) [snapback]600151[/snapback] მოკვდება ჯო 400 500 აბაროტს კიდე აიწევს მაღლა აიწევს, მაგრამ ზატო იმხელა სიმზლავრზე გადიხარ, რომ აანაზღაურებ უეჭველი. თან გაცილებით უკეთ გეყოფა მაღლებზე და ბოლომდე. მარტო აბაროტების გადაჩოჩება კი არ ხდება სპულის დიაპაზონში, არამედ გაცილებით მეტ სიმზლავრეს იღებ ერთი და იგივე აბაროტზე და პლიუს სტოკი რო გყოფნის 5000–მდე და მერე ქვევით ვარდება, ტუნინგოვის შემთხვევაში მეტ სიმძლავრეს იჭერ 6500–მდე. დაბლებზე აგებ 300–500 აბაროტს და მაღლებზე იგებ 1000–1500 აბაროტს. მაგას რატომ არ უყურებ ??? ჩემის აზრით მარტივია არჩევანი გააკეთო 2 დიაპაზონს შორის სიმძლავრეზე: 1. 3000–დან 5000–მდე. 2. 3500–დან 6500მდე. თან მეორე შემთხვევაში 15 ცხენით და 20–ით მეტი თორქი გაქვს. |
|
|